Tetszett a cikk?

A pop-up az egyik leghatékonyabb online hirdetési megoldás, ám az internetezők jelentős része tolakodónak találja. Több neves internetes cég a jövőben lehetőséget ad felhasználóinak arra, hogy "kikerüljék" az alkalmazást.

A pop-up, azaz "felugró ablak" az egyik legnépszerűbb hirdetési módszer az interneten, ám egyben az egyik legnépszerűtlenebb az internet használói számára. Felismerve, hogy e hirdetési megoldást túl tolakodónak ítélik meg a felhasználók, több neves internetes cég (például a Time Warner-AOL, a Yahoo!, Google) üzent hadat a pop-up ellen. A Microsoft például idén nyáron olyan opcióval látja majd el az általa kiadott Internet Explorer következő verzióját, amellyel a felhasználó leállíthatja a felugró ablakokat.



Rob Kaiser, a pop-up-megoldásokat gátló szoftver legnagyobb terjesztője, az EarthLink elnök-helyettese szerint a „pop-up ellenes szoftverek” hasonlóak a televíziós reklámokat „kiszűrő” videomagnókhoz.



A The New York Times napilap szerint még a bevételeiket jelentős mértékben éppen a pop-up-megoldásoknak köszönhető Yahoo! és Microsoft is úgy döntött, meghajol az internetezők akarata előtt és eláll a pop-up alkalmazásától.



Az AdvertisementBanners.com szerint az internetezők 20-25 százaléka rendelkezik olyan szoftverrel, amely meggátolja a pop-up alkalmazásokat, s ez a szám a kétszerese annak, amit egy évvel korábban tapasztaltak. (hvg.hu)
Economist: Közép-Európa putyinizálódik

Economist: Közép-Európa putyinizálódik

Megmagyarázta Lázár tárcája az “időutazást” a kínai hátterű magyar légitársaság hatósági engedélyénél

Megmagyarázta Lázár tárcája az “időutazást” a kínai hátterű magyar légitársaság hatósági engedélyénél

Tényleg erre tartanak a magyar bankok?

Tényleg erre tartanak a magyar bankok?

Eltűnt magyar ikerpárt keres a rendőrség Skóciában

Eltűnt magyar ikerpárt keres a rendőrség Skóciában