Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
A legtöbb hazai médium betartja a szerzői jogi szabályokat, s e területen fejlődést mutatnak az utóbbi évek tapasztalatai - mondta Kálmán András, az Audiovizuális Művek Szerzői Jogait Védő Közcélú Alapítvány (ASVA) magyarországi igazgatója.
Milyen szerepe van a hírfolyamban és az internet fejlődésében a civil újságíróknak, a bloggereknek és a közszolgálati médiának? Kérdéseinket az Európai Műsorsugárzók Uniójának (EBU) a Magyar Televízió által szervezett közgyűlésen tettük fel Richard Sambrooknak, a BBC Global News igazgatójának, egyben az EBU frissen megválasztott alelnökének.
A PricewaterhouseCoopers (PwC) előrejelzése szerint a 2012-re 2200 milliárd dollárra bővülő globális média- és szórakoztatóiparban a stratégiai együttműködések kora jön el: a trendeket az "internet-nemzedék" diktálja, s a cégek is az ebbe a korosztályba tartozók kegyeit keresik.
Melyik a legrosszabb karácsonyi tévéreklám, milyen ajándékat hanyagoljunk, s melyek érdemelnének több figyelmet? A blogger Will Freeman bejegyzését szíves beleegyezésével közöljük.
Az idén Hirschler Richard a HVG Háló főszerkesztője, Kovács Olivér a Klubrádió műsorvezető-szerkesztője, illetve Simon S. András a Figyelő külsős munkatársa kapta az Atigris Informatika Zrt. által alapított, Az év informatikai újságírója elnevezésű díjat.
Már nemcsak karácsonyi ajándékokat vaterázhatunk, hanem akár blogszolgáltatót is. A Vatera.hu aukciók között néhány napja jelent meg a blogol.hu blogszolgáltató. Sajnos az eladó nem volt olyan merész, hogy 1 Ft-ról indítsa az árverést.
Az alábbi témákat boncolgatta médiabloggerünk ezen a héten. Rádióelnökről, balliberális újságírók eltávolításáról, a kerekasztalbeszélgetés mikéntjéről és függőségekről olvashat.
Alulbecsült az internetes hirdetési piac növekedése, mert nem kalkuláltak a videó megosztókon, közösségi oldalakon és a mobiltelefonokon keresztül értékesített felületekkel – állítja Terry Semel a Yahoo vezérigazgatója.
A legtöbb weboldal tulajdonos fő problémája, hogy hirdetési költségeit kidobott pénznek érzi, mert kampányai nem az elvárásainak megfelelően teljesítenek. Míg mások – akik megtehetik - ha nem jönnek az eredmények, még több pénzt költenek el hirdetésekre, hogy elérjék végső céljukat, a látogatószám és a forgalom növekedését. Möst olyan ötleteket árulunk el, amelyek– a költségek növelése nélkül - tehetik hatékonyabbá a hirdetést.
Az internetes aukciós megvalósító Vatera.hu nyerte az "Év Internetes Kereskedője Díjat", az "Év legígéretesebb internetes kereskedője" pedig az egyebek között telefonkártya feltöltést lehetővé tevő PPO.hu weboldal lett.