A Magyarországon is futó Renault-szpotban emberek rángatóznak. Nagy-Britanniában betiltották a reklámfilmet, mondván: sérti a Parkinson-kórban szenvedőket.

A Publicis reklámügynökség készítette azt a Renault Megane 225-ös modelljét népszerűsítő tévéreklámot, amelyet a brit kommunikációs szakma önszabályozó szervezete lakossági bejelentés alapján vizsgált – írja a Campaignra hivatkozva a Kreatív.hu. A reklámfilmben olyan emberek láthatók mindennapi szituációkban, akik nem tudják kontrollálni mozgásukat, ha elhalad mellettük egy Renault. Az ellenzők szerint a film olyan súlyos betegségeket idéz fel, illetve gúnyol ki, mint például a Parkinson-kór. A hirdetés egyébként annak a tavaly elindult „shake it” kampánynak a folytatása, amelynek első részében a feneküket riszálták. A magyar Önszabályozó Reklám Testülethez (ÖRT) egyelőre nem érkezett bejelentés a Renault-szpottal kapcsolatban - írja a Kreatív.hu.
Koronavírus: betiltották a vadhús értékesítését Kínában

Koronavírus: betiltották a vadhús értékesítését Kínában

Globális katasztrófa közeleg: elérte a 100 milliárd tonnát a természeti erőforrások éves felhasználása

Globális katasztrófa közeleg: elérte a 100 milliárd tonnát a természeti erőforrások éves felhasználása

Elégedetlen a szakszervezet munkájával az orvosi kamara, ezért csinálnak egy sajátot

Elégedetlen a szakszervezet munkájával az orvosi kamara, ezért csinálnak egy sajátot

Fekete István 120: Aki megjósolta korunk legnagyobb feladatát

Fekete István 120: Aki megjósolta korunk legnagyobb feladatát

Hiába a védőintézkedések, a Vuhan-vírus egyre gyorsabban terjed

Hiába a védőintézkedések, a Vuhan-vírus egyre gyorsabban terjed

Magyar top foci: két csapatnyi idegenlégiós érkezett a téli átigazolási szezonban

Magyar top foci: két csapatnyi idegenlégiós érkezett a téli átigazolási szezonban