Tetszett a cikk?

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) versenytanácsa, a fogyasztókat megtévesztő reklámok miatt 10 illetve 3 millió forintos bírságot szabott ki a Danone Tejtermék Gyártó és Forgalmazó Kft.-re illetve a Parmalat Hungária Tejipari Rt-re - tájékoztatta a GVH az MTI-t csütörtökön.

A versenytanács megállapította, hogy a Danone, a "Danone Activia" és a "Danone Actimel", valamint a felszámolás alatt lévő Parmalat a fogyasztók megtévesztésére alkalmas magatartást tanúsított, amikor reklámjaiban a "KYR" nevű tejtermékével kapcsolatban a gyógyhatás hamis látszatát keltette.



A Danone Kft. a versenytanács döntése értelmében a fogyasztók megtévesztésére alkalmas magatartást tanúsított azzal is, hogy "Danone Activia" termékéről azt állította, gazdag fehérje-, vitamin-, kalcium- és foszforforrás.



A "Fodor József" Országos Közegészségügyi Központ Országos Élelmezés- és Táplálkozástudományi Intézete véleménye szerint a készítmény tápanyag-összetétele nem támasztja alá ezt az állítást. (MTI)
Hamvay Péter: Majka mint Petőfi

Hamvay Péter: Majka mint Petőfi

Kirúgták a nyírcsászári óvónőt, aki nem állt át a fideszesekhez

Kirúgták a nyírcsászári óvónőt, aki nem állt át a fideszesekhez

Pálinka és muzsika – Orbán Viktornak ez jutott eszébe a magyar kultúra napjáról

Pálinka és muzsika – Orbán Viktornak ez jutott eszébe a magyar kultúra napjáról

Orbán a gázcsap tekergetésével építi az oroszbarát blokkot a térségben – most Ficónak kedveskedett

Orbán a gázcsap tekergetésével építi az oroszbarát blokkot a térségben – most Ficónak kedveskedett