Tetszett a cikk?

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) versenytanácsa, a fogyasztókat megtévesztő reklámok miatt 10 illetve 3 millió forintos bírságot szabott ki a Danone Tejtermék Gyártó és Forgalmazó Kft.-re illetve a Parmalat Hungária Tejipari Rt-re - tájékoztatta a GVH az MTI-t csütörtökön.

A versenytanács megállapította, hogy a Danone, a "Danone Activia" és a "Danone Actimel", valamint a felszámolás alatt lévő Parmalat a fogyasztók megtévesztésére alkalmas magatartást tanúsított, amikor reklámjaiban a "KYR" nevű tejtermékével kapcsolatban a gyógyhatás hamis látszatát keltette.



A Danone Kft. a versenytanács döntése értelmében a fogyasztók megtévesztésére alkalmas magatartást tanúsított azzal is, hogy "Danone Activia" termékéről azt állította, gazdag fehérje-, vitamin-, kalcium- és foszforforrás.



A "Fodor József" Országos Közegészségügyi Központ Országos Élelmezés- és Táplálkozástudományi Intézete véleménye szerint a készítmény tápanyag-összetétele nem támasztja alá ezt az állítást. (MTI)
„Istenkáromló oknyomozásokkal” teszi helyre több száz év magyar irodalmi életét Nyerges András

„Istenkáromló oknyomozásokkal” teszi helyre több száz év magyar irodalmi életét Nyerges András

Egy gyilkosság állította örökre a demokrácia mellé – 150 éve született Thomas Mann, aki utolsó németországi fellépésével is vihart kavart

Egy gyilkosság állította örökre a demokrácia mellé – 150 éve született Thomas Mann, aki utolsó németországi fellépésével is vihart kavart

Mit találnak ki manapság a 14-18 évesek azért, hogy jobban éljenek?

Mit találnak ki manapság a 14-18 évesek azért, hogy jobban éljenek?

A horror házainak nevezte a bolgár miniszter a két idősotthont, ahonnan 75 bántalmazott lakót kellett kimenekíteni

A horror házainak nevezte a bolgár miniszter a két idősotthont, ahonnan 75 bántalmazott lakót kellett kimenekíteni