Tetszett a cikk?

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) versenytanácsa, a fogyasztókat megtévesztő reklámok miatt 10 illetve 3 millió forintos bírságot szabott ki a Danone Tejtermék Gyártó és Forgalmazó Kft.-re illetve a Parmalat Hungária Tejipari Rt-re - tájékoztatta a GVH az MTI-t csütörtökön.

A versenytanács megállapította, hogy a Danone, a "Danone Activia" és a "Danone Actimel", valamint a felszámolás alatt lévő Parmalat a fogyasztók megtévesztésére alkalmas magatartást tanúsított, amikor reklámjaiban a "KYR" nevű tejtermékével kapcsolatban a gyógyhatás hamis látszatát keltette.



A Danone Kft. a versenytanács döntése értelmében a fogyasztók megtévesztésére alkalmas magatartást tanúsított azzal is, hogy "Danone Activia" termékéről azt állította, gazdag fehérje-, vitamin-, kalcium- és foszforforrás.



A "Fodor József" Országos Közegészségügyi Központ Országos Élelmezés- és Táplálkozástudományi Intézete véleménye szerint a készítmény tápanyag-összetétele nem támasztja alá ezt az állítást. (MTI)
Orbán Viktor: A Pride szervezői ne bajlódjanak az idei felvonulás előkészítésével

Orbán Viktor: A Pride szervezői ne bajlódjanak az idei felvonulás előkészítésével

100 000-szer olcsóbb az új radar, ami elől ráadásul már nem nagyon lehet elbújni

100 000-szer olcsóbb az új radar, ami elől ráadásul már nem nagyon lehet elbújni

Neue Zürcher Zeitung: Európának tényleg nem Trump a legnagyobb problémája

Neue Zürcher Zeitung: Európának tényleg nem Trump a legnagyobb problémája

A fém illata, a siker íze – Ilyen egy mintaszerű generációváltás

A fém illata, a siker íze – Ilyen egy mintaszerű generációváltás