A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) versenytanácsa, a fogyasztókat megtévesztő reklámok miatt 10 illetve 3 millió forintos bírságot szabott ki a Danone Tejtermék Gyártó és Forgalmazó Kft.-re illetve a Parmalat Hungária Tejipari Rt-re - tájékoztatta a GVH az MTI-t csütörtökön.

A versenytanács megállapította, hogy a Danone, a "Danone Activia" és a "Danone Actimel", valamint a felszámolás alatt lévő Parmalat a fogyasztók megtévesztésére alkalmas magatartást tanúsított, amikor reklámjaiban a "KYR" nevű tejtermékével kapcsolatban a gyógyhatás hamis látszatát keltette.



A Danone Kft. a versenytanács döntése értelmében a fogyasztók megtévesztésére alkalmas magatartást tanúsított azzal is, hogy "Danone Activia" termékéről azt állította, gazdag fehérje-, vitamin-, kalcium- és foszforforrás.



A "Fodor József" Országos Közegészségügyi Központ Országos Élelmezés- és Táplálkozástudományi Intézete véleménye szerint a készítmény tápanyag-összetétele nem támasztja alá ezt az állítást. (MTI)
Szír katonákat ölt az Iszlám Állam

Szír katonákat ölt az Iszlám Állam

Nagy buli volt Bodrogi Gyula 85. születésnapja

Nagy buli volt Bodrogi Gyula 85. születésnapja

A betlehem után itt a Szent Sír

A betlehem után itt a Szent Sír

Kitiltaná a Reuterst Oroszországból az állami olajvállalat

Kitiltaná a Reuterst Oroszországból az állami olajvállalat

Boldog magyar szumósok

Boldog magyar szumósok

A HVG nem is kívánhatna magának Bruce Willisnél jobb plakátfiút

A HVG nem is kívánhatna magának Bruce Willisnél jobb plakátfiút