Akik nagyot harapnának a reklámtortából
Több mint ötszáz milliárd forintot költöttek reklámra
Az elmúlt évben az előző évihez képest 14 százalékkal többet, 502,68 milliárd forintot költöttek Magyarországon reklámra - derül ki a TNS Media Intelligence felméréséből. Az összes reklámköltésből a legnagyobb arányban, 10 százalékban a távközlési reklámok részesedtek.
Elavult reklámfogások
Ha egy cég marketing-stratégiája kísértetiesen hasonlít a versenytársaiéhoz - ugyanott hirdet, s hasonló üzenetet fogalmaz meg – nem kell csodálkozni azon, ha eredményei nem kiugróak. A siker titka, ha a reklám nem összetéveszthető, s kizárólag a célcsoportra fókuszál.
Botrányt keltett a Jézust szerepeltető sörreklám
Egy litván sörfőzde azzal haragította magára a katolikus egyházat, hogy sörének reklámjában fülhallgatós Jézus-portrét használ – írja az euractiv.hu.
Jogsértő az Unilever reklámja
Jogsértő az Unilever Dove Intenzív krémjének televíziós és nyomtatott reklámja, a Versenytanács megtiltotta a reklám sugárzását - tette közzé a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) a Versenytanács 2006. január 30-i határozatát kedden.
Lebukós reklámok a magyar mozifilmekben
Míg hollywoodi filmekben minden laptop tetején szelíden világít az Apple kis almája, addig a hazai produkciókban a filmtámogatások ellentételezéseként még mindig gyakran bumfordi, „lebukós” reklámok jelennek meg a vásznon. Marketingeszköznek, vagy kultúratámogatásnak minősül, ha egy vállalat készpénz ellenében filmjelenetekben szerepelteti egy-egy termékét?
Reklámbevételből renoválna a főváros
Pályázati úton, védőhálós reklámmal teremtik elő a főpolgármesteri hivatal pergő vakolatú Károly körúti épülete felújításának költségét.
Direct marketinggel a terrorizmus ellen
Február végén nemzeti kampány indul Hollandiában. A kormány marketingeszközöket is igénybe véve tájékoztatja a lakosságot arról, hogy mit tesz a terrorizmus ellen, illetve felhívja az állampolgárok figyelmét az általuk is megtehető legfontosabb óvintézkedésekre - írja az euractiv.hu
Keresőmarketing: kulcsszavak kiválasztása 10 lépésben
A keresőoptimalizálás első és legfontosabb lépése az ideális kulcsszavak megtalálása. A következő tíz lépésben elsajátíthatja azt a "bombabiztos" módszert, amelyet a legeredményesebben optimalizált weblapok készítői alkalmaznak.
Milyen a jó vírusmarketing?
Ma már minden második cég rendelkezik saját honlappal, de legtöbbjuk vagy nincs tisztában, vagy nem tud élni az online marketing adta lehetőségekkel. Ezt bizonyítják a HVG Online szerkesztőségébe beérkező levelek. Wolf Gábor válaszaiból kiderül, hogy mikor nem minősül spamnek a cég honlapjáról kiküldött levél, s miért fontos a jó címsor.
Keresőmarketing: optimalizálás 6 pontban
Ha azt hiszi, hogy már mindent tud a keresőkről, s úgy érzi, hogy nem lehet tovább növelni honlapja látogatottságát, akkor olvassa el az alábbi hat optimalizálási tippet, hátha kiderül: tévedett.