szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Egy cég életében nagyon fontos a saját weboldal, hiszen azon keresztül tudja reprezentálni magát az ügyfelek és a külvilág felé. A BooneOakley reklámügynökség is meg szerette volna mutatni, mennyire innovatív és nyitott az új dolgokra, ezért honlapjának a Youtube-ot választotta - adja hírül az ADrenalin blog.

A cég elkészítette saját stream-honlapját, ahol minden ugyanúgy működik, mint egy rendes oldalon: megnézhetjük az ügyfeleket; böngészhetünk a reklámok között; híreket és egyéb tartalmakat olvashatunk - írja az ADrenalin blog. Ha kíváncsi a stream-honlapról készült videóra, kattintson!

Sosem látott szinten menő karórát dobnak piacra: pont olyan, mint az Apollo-program számítógépe

Sosem látott szinten menő karórát dobnak piacra: pont olyan, mint az Apollo-program számítógépe

Hungarikum: a magyarság csúcsteljesítménye lett a déli harangszó

Hungarikum: a magyarság csúcsteljesítménye lett a déli harangszó

Az ígértnél erősebb, 624 lóerős lett a Chevy sokat késett villanyautója

Az ígértnél erősebb, 624 lóerős lett a Chevy sokat késett villanyautója

„Nem tudtok parkolni, ez ilyen egyszerű” – mondta a nőkről Sebestyén Balázs a Nissan-reklámot elemezve

„Nem tudtok parkolni, ez ilyen egyszerű” – mondta a nőkről Sebestyén Balázs a Nissan-reklámot elemezve