szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az Adrenalin blog szerint néha ösztönző ereje lehet a visszafogott költségvetésnek egy reklámkampányban, hiszen ilyenkor lehet igazán kreatív egy ügynökség.

Az izraeli  McCann Ericksonnak mindössze 500 dollár állt a rendelkezésére megrendelőjétől, az Opticana látszerészettől. A cél a márkaismertség és forgalom növelése volt - olvasható az ADrenalin blogon. Lefoglalták Izrael legnépszerűbb domain neveinek félreütött változatát (pl. Msn.co.il helyett Nsn.co.il), így amikor az emberek véletlenül félreütötték a webcímeket, nem a jól megszokott „lap nem található” oldalra érkeztek, hanem az Opticana oldalára - írja a blogger. Ott pedig nekik szegezték a kérdést: „Úgy értetted, hogy Msn.co.il? Talán meg kéne vizsgáltatnod a szemed!”  - számol be a szellemes reklámfogásról a szerző. Ha kíváncsi a kampányt összefoglaló videóra, kattintson!
 
Kerkez privát okokra hivatkozva elhagyta a válogatott edzőtáborát, nem játszik az azeriek ellen sem

Kerkez privát okokra hivatkozva elhagyta a válogatott edzőtáborát, nem játszik az azeriek ellen sem

Epstein ügyvédje bevédte Trumpot, miután Musk azt állította az amerikai elnök neve is szerepel titkosított aktákban

Epstein ügyvédje bevédte Trumpot, miután Musk azt állította az amerikai elnök neve is szerepel titkosított aktákban

Dacia-villanyoffenzíva: négy elektromos modell érkezik

Dacia-villanyoffenzíva: négy elektromos modell érkezik

Akkorát robbant valami az űrben, hogy csak az ősrobbanás volt annál nagyobb

Akkorát robbant valami az űrben, hogy csak az ősrobbanás volt annál nagyobb