szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az Adrenalin blog szerint néha ösztönző ereje lehet a visszafogott költségvetésnek egy reklámkampányban, hiszen ilyenkor lehet igazán kreatív egy ügynökség.

Az izraeli  McCann Ericksonnak mindössze 500 dollár állt a rendelkezésére megrendelőjétől, az Opticana látszerészettől. A cél a márkaismertség és forgalom növelése volt - olvasható az ADrenalin blogon. Lefoglalták Izrael legnépszerűbb domain neveinek félreütött változatát (pl. Msn.co.il helyett Nsn.co.il), így amikor az emberek véletlenül félreütötték a webcímeket, nem a jól megszokott „lap nem található” oldalra érkeztek, hanem az Opticana oldalára - írja a blogger. Ott pedig nekik szegezték a kérdést: „Úgy értetted, hogy Msn.co.il? Talán meg kéne vizsgáltatnod a szemed!”  - számol be a szellemes reklámfogásról a szerző. Ha kíváncsi a kampányt összefoglaló videóra, kattintson!
 
Kiderült, pontosan mi okozta Liam Payne halálát

Kiderült, pontosan mi okozta Liam Payne halálát

Terroristákkal és bűnözőkkel került Rogán Antal egy listára

Terroristákkal és bűnözőkkel került Rogán Antal egy listára

Megmagyarázta az államtitkár, miért vesztegelnek továbbra is a vonatok a román határon

Megmagyarázta az államtitkár, miért vesztegelnek továbbra is a vonatok a román határon

Lázár bejelentette: 20 perc késés után visszajár a vasúti jegyár fele, buszt küldenek nyáron a vonat helyett, ha nincs klíma

Lázár bejelentette: 20 perc késés után visszajár a vasúti jegyár fele, buszt küldenek nyáron a vonat helyett, ha nincs klíma