szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az Addict blog most bemutatja a reklámszakemberek életét.

Ezúttal a Yahoo Advertising készített egy kisfilmet a reklámosok világáról - olvasható a bejegyzésben. Szerepel benne "elszállt" kreatív, az account, aki a tárgyalás egy pontján hopp, hirtelen az ügyfél oldalára kerül, itt vannak az ügyfelek, akik az első félmondatban még nagyon szeretik az anyagot, hogy aztán a de-vel kezdődő második tagmondatban lerántsák a koncepciót a földre - írja az Addict blog szerzője. Mindenki megtalálhatja benne a maga igazságát, de hát épp ez volt a Yahoo célja. Azt szerették volna bemutatni, hogy ők értik, sőt megértik az ügynökségek nehéz sorsát, és igyekeznek minél jobban megkönnyíteni az életüket - olvasható az Addict blogon. Ha szeretné megismerni a reklámszakemberek igazi életét, kattintson!
Így tesz láthatatlan kincseket láthatóvá egy új technológia

Így tesz láthatatlan kincseket láthatóvá egy új technológia

Van, ahol komornyik hozza utánunk a proseccót síelés közben

Van, ahol komornyik hozza utánunk a proseccót síelés közben

Elbontják a Westend szökőkútját

Elbontják a Westend szökőkútját

Brit szakértő: Még érheti nagy csalódás az európai populistákat Trump miatt

Brit szakértő: Még érheti nagy csalódás az európai populistákat Trump miatt