szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az Addict blog most bemutatja a reklámszakemberek életét.

Ezúttal a Yahoo Advertising készített egy kisfilmet a reklámosok világáról - olvasható a bejegyzésben. Szerepel benne "elszállt" kreatív, az account, aki a tárgyalás egy pontján hopp, hirtelen az ügyfél oldalára kerül, itt vannak az ügyfelek, akik az első félmondatban még nagyon szeretik az anyagot, hogy aztán a de-vel kezdődő második tagmondatban lerántsák a koncepciót a földre - írja az Addict blog szerzője. Mindenki megtalálhatja benne a maga igazságát, de hát épp ez volt a Yahoo célja. Azt szerették volna bemutatni, hogy ők értik, sőt megértik az ügynökségek nehéz sorsát, és igyekeznek minél jobban megkönnyíteni az életüket - olvasható az Addict blogon. Ha szeretné megismerni a reklámszakemberek igazi életét, kattintson!
Tizedáron adta el az önkormányzat a volt nagykőrösi polgármester szolgálati autóját, amely hamarosan visszatért a városba

Tizedáron adta el az önkormányzat a volt nagykőrösi polgármester szolgálati autóját, amely hamarosan visszatért a városba

TikTok-háború: a legfelsőbb bíróság betiltja, Trump mentené, közben az amerikai felhasználók már a Vörös könyvecske oldalain borulnak a kínai kémek nyakába

TikTok-háború: a legfelsőbb bíróság betiltja, Trump mentené, közben az amerikai felhasználók már a Vörös könyvecske oldalain borulnak a kínai kémek nyakába

Szokatlan diplomáciai küldetés – a távozó David Pressman és a magyar kormány háborúját idézi fel a Le Monde

Szokatlan diplomáciai küldetés – a távozó David Pressman és a magyar kormány háborúját idézi fel a Le Monde

Justin Baldoni 400 millió dolláros kártérítéssel vágott vissza az őt abúzussal vádoló Blake Livelynak  

Justin Baldoni 400 millió dolláros kártérítéssel vágott vissza az őt abúzussal vádoló Blake Livelynak