szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az Addict blog most bemutatja a reklámszakemberek életét.

Ezúttal a Yahoo Advertising készített egy kisfilmet a reklámosok világáról - olvasható a bejegyzésben. Szerepel benne "elszállt" kreatív, az account, aki a tárgyalás egy pontján hopp, hirtelen az ügyfél oldalára kerül, itt vannak az ügyfelek, akik az első félmondatban még nagyon szeretik az anyagot, hogy aztán a de-vel kezdődő második tagmondatban lerántsák a koncepciót a földre - írja az Addict blog szerzője. Mindenki megtalálhatja benne a maga igazságát, de hát épp ez volt a Yahoo célja. Azt szerették volna bemutatni, hogy ők értik, sőt megértik az ügynökségek nehéz sorsát, és igyekeznek minél jobban megkönnyíteni az életüket - olvasható az Addict blogon. Ha szeretné megismerni a reklámszakemberek igazi életét, kattintson!
Szoftveresen ad több lóerőt a Tesla legújabb frissítése

Szoftveresen ad több lóerőt a Tesla legújabb frissítése

Súlyos motoros baleset az M85-ösön – nem nézett a tükörbe az autós

Súlyos motoros baleset az M85-ösön – nem nézett a tükörbe az autós

Kitalálták az esőelemet, ami esőcseppekből generál elektromos áramot

Kitalálták az esőelemet, ami esőcseppekből generál elektromos áramot

Május 30-án kihirdethetik a száj- és körömfájástól való mentességet, ha addig nem találnak több fertőzöttet

Május 30-án kihirdethetik a száj- és körömfájástól való mentességet, ha addig nem találnak több fertőzöttet