szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az Online marketing blog szerzője úgy véli, kezd nálunk is elterjedni a közösségi bulvár. Egyre több ember jelöl be ismeretlenül hírességeket, csak azért, hogy bepillanthasson az adott sztár magánéletébe.

A blogger szerint az összes közösségi oldal egy nagy valóságshow, ahol a lényeg a kukkolás. Jól láthatóan a bulvár vonzza az embereket - vélekedik a szerző - tehát előbb-utóbb a kukkolók ezt is fogják kapni. A blog írója úgy véli, ezt követően lesz igazán aranybánya a marketingeseknek a közösségi média. Igaz, akkor már nem szükségszerűen reklámokat látunk, hanem például azt, hogy Zimányi Linda buliba hív, vagy Havas Henrik tévéműsort ajánl. A teljes cikket elolvashatja a blogon!
Történelmi csúcsra jutott a magyar lakosság eladósodottsága

Történelmi csúcsra jutott a magyar lakosság eladósodottsága

Eladó egy szinte nem is létező 43 éves kombi 7-es BMW

Eladó egy szinte nem is létező 43 éves kombi 7-es BMW

Bödőcs: A szőke Torgyán és a türk basa megbeszélték Amerikában, hogy a migráció rossz

Bödőcs: A szőke Torgyán és a türk basa megbeszélték Amerikában, hogy a migráció rossz

Napokkal azután, hogy letartóztattak egy iráni fegyverkereskedőt Olaszországban, az irániak őrizetbe vettek egy olasz újságírót

Napokkal azután, hogy letartóztattak egy iráni fegyverkereskedőt Olaszországban, az irániak őrizetbe vettek egy olasz újságírót