szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az Addict blog szerint egy társadalmi célú kampánynál különsen fontos, hogy milyen eszközzel próbálják a reklámkészítők megfogni az embereket.

A szerző felidézi, hogy sokan azon a véleményen vannak, hogy a reklámra fordított pénz pusztán pocsékolás, és az emberek gondolkodásának megváltoztatására, "nevelésére" szánt milliókat hatékonyabban is el lehetne költeni. Az egészséges életmódra nevelő reklámok helyett mondjuk a fitnesz bérleteket kellene támogatni, az AIDS ellen nem felvilágosító reklámfilmekkel kell harcolni, hanem ingyen óvszerrel, az ittas vezetést pedig nem elrettentő raklámkampányokkal, hanem több rendőrrel lehet visszaszorítani.

Mindez úgy került elő, hogy a Magyar Nemzet "Reklámra költik a szegények pénzét" címmel írt egy felháborodott hangú cikket arról, hogy a szociális tárca csaknem 47 millió forint értékű közbeszerzési pályázatot írt ki a 2010-es szegénység évének reklámozására - olvasható az Addict blog aktuális bejegyzésében.

Ha kíváncsi a folytatásra, kattintson!
A mentődolgozók szerint nem szendvicsekre, inkább rendes fizetésre lenne szükség

A mentődolgozók szerint nem szendvicsekre, inkább rendes fizetésre lenne szükség

Tizennégy év után született elsőfokú ítélet a dubajozós ügyben

Tizennégy év után született elsőfokú ítélet a dubajozós ügyben

Hosszú idő után újra megjelent a nyilvánosság előtt Jack Nicholson

Hosszú idő után újra megjelent a nyilvánosság előtt Jack Nicholson

Valami rossz történik a magyar cégeknél, mélybe zuhant egy fontos mutató

Valami rossz történik a magyar cégeknél, mélybe zuhant egy fontos mutató