szerző:
hvg.hu

Az Addict blog szerint egy társadalmi célú kampánynál különsen fontos, hogy milyen eszközzel próbálják a reklámkészítők megfogni az embereket.

A szerző felidézi, hogy sokan azon a véleményen vannak, hogy a reklámra fordított pénz pusztán pocsékolás, és az emberek gondolkodásának megváltoztatására, "nevelésére" szánt milliókat hatékonyabban is el lehetne költeni. Az egészséges életmódra nevelő reklámok helyett mondjuk a fitnesz bérleteket kellene támogatni, az AIDS ellen nem felvilágosító reklámfilmekkel kell harcolni, hanem ingyen óvszerrel, az ittas vezetést pedig nem elrettentő raklámkampányokkal, hanem több rendőrrel lehet visszaszorítani.

Mindez úgy került elő, hogy a Magyar Nemzet "Reklámra költik a szegények pénzét" címmel írt egy felháborodott hangú cikket arról, hogy a szociális tárca csaknem 47 millió forint értékű közbeszerzési pályázatot írt ki a 2010-es szegénység évének reklámozására - olvasható az Addict blog aktuális bejegyzésében.

Ha kíváncsi a folytatásra, kattintson!
Haladékot adna a felvételizőknek a nyelvvizsga megszerzésére a HÖOK

Haladékot adna a felvételizőknek a nyelvvizsga megszerzésére a HÖOK

Hitközségi megbízottnak adta ki magát, milliókkal károsított meg egy idős nőt

Hitközségi megbízottnak adta ki magát, milliókkal károsított meg egy idős nőt

Belefojtotta a szót az ellenzék a hongkongi kormányzóba

Belefojtotta a szót az ellenzék a hongkongi kormányzóba

6 dolog, amiért megéri pozitívnak lenni

6 dolog, amiért megéri pozitívnak lenni

Nem a szokásos koppintás lenne a kínai Rolls-Royce

Nem a szokásos koppintás lenne a kínai Rolls-Royce

„A pornó kinyitott egy ajtót” - megmagyarázta Budapest elvesztését a kormányoldal

„A pornó kinyitott egy ajtót” - megmagyarázta Budapest elvesztését a kormányoldal