szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az Addict blog szerint egy társadalmi célú kampánynál különsen fontos, hogy milyen eszközzel próbálják a reklámkészítők megfogni az embereket.

A szerző felidézi, hogy sokan azon a véleményen vannak, hogy a reklámra fordított pénz pusztán pocsékolás, és az emberek gondolkodásának megváltoztatására, "nevelésére" szánt milliókat hatékonyabban is el lehetne költeni. Az egészséges életmódra nevelő reklámok helyett mondjuk a fitnesz bérleteket kellene támogatni, az AIDS ellen nem felvilágosító reklámfilmekkel kell harcolni, hanem ingyen óvszerrel, az ittas vezetést pedig nem elrettentő raklámkampányokkal, hanem több rendőrrel lehet visszaszorítani.

Mindez úgy került elő, hogy a Magyar Nemzet "Reklámra költik a szegények pénzét" címmel írt egy felháborodott hangú cikket arról, hogy a szociális tárca csaknem 47 millió forint értékű közbeszerzési pályázatot írt ki a 2010-es szegénység évének reklámozására - olvasható az Addict blog aktuális bejegyzésében.

Ha kíváncsi a folytatásra, kattintson!
„Mintha gyémántot találtunk volna” – 16 millió éves borostyánra bukkantak a tudósok, ez volt benne

„Mintha gyémántot találtunk volna” – 16 millió éves borostyánra bukkantak a tudósok, ez volt benne

Óriási robbanás történt egy iráni kikötőben, sokan megsebesültek

Óriási robbanás történt egy iráni kikötőben, sokan megsebesültek

Zárt ajtók mögött ért véget Ferenc temetési szertartása

Zárt ajtók mögött ért véget Ferenc temetési szertartása

Orbán Viktor: Legyetek bátrak, ez volt a mai nap üzenete

Orbán Viktor: Legyetek bátrak, ez volt a mai nap üzenete