szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az Addict blog szerint egy társadalmi célú kampánynál különsen fontos, hogy milyen eszközzel próbálják a reklámkészítők megfogni az embereket.

A szerző felidézi, hogy sokan azon a véleményen vannak, hogy a reklámra fordított pénz pusztán pocsékolás, és az emberek gondolkodásának megváltoztatására, "nevelésére" szánt milliókat hatékonyabban is el lehetne költeni. Az egészséges életmódra nevelő reklámok helyett mondjuk a fitnesz bérleteket kellene támogatni, az AIDS ellen nem felvilágosító reklámfilmekkel kell harcolni, hanem ingyen óvszerrel, az ittas vezetést pedig nem elrettentő raklámkampányokkal, hanem több rendőrrel lehet visszaszorítani.

Mindez úgy került elő, hogy a Magyar Nemzet "Reklámra költik a szegények pénzét" címmel írt egy felháborodott hangú cikket arról, hogy a szociális tárca csaknem 47 millió forint értékű közbeszerzési pályázatot írt ki a 2010-es szegénység évének reklámozására - olvasható az Addict blog aktuális bejegyzésében.

Ha kíváncsi a folytatásra, kattintson!
Üldözési mánia a NER-ben: titkosszolgálati logikával gyártják az új ellenségképeket

Üldözési mánia a NER-ben: titkosszolgálati logikával gyártják az új ellenségképeket

„Ferit ismerve előfordulhat, hogy meggondolja magát” – megszólal Gyurcsány egykori főtanácsadója

„Ferit ismerve előfordulhat, hogy meggondolja magát” – megszólal Gyurcsány egykori főtanácsadója

Jönnek az oroszok 2029-ben? Talán – így látja a német hadsereg egyetemének professzora

Jönnek az oroszok 2029-ben? Talán – így látja a német hadsereg egyetemének professzora

Németország több ezer katonával járul hozzá Litvánia védelméhez

Németország több ezer katonával járul hozzá Litvánia védelméhez