szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Miért nem sikeresek az internetet elárasztó bannerek? Az ADrenalin blog megpróbál választ adni olvasói számára.

A blogger bejegyzésben Philip W. Sawyer újságíró cikke nyomán összegyűjtötte azokat a hibákat, amelyekbe a leggyakrabban belefutnak az online reklámszakemberek. A probléma abban rejlik, hogy a kreatív ötlet nem mindig passzol magához a médiumhoz, illetve, hogy nincsenek olyan kutatások, melyek felismernék és segítenék a kreatív lehetőségeket. Hibák között szerepel az is, hogy túl hosszúak a bannerek. A célközönség nézi a képernyőt, de nem úgy, mint a moziban, nem nézni végig a stáblistát és nem várja ki, hogy végre elkezdődjön a műsor - írja a blogger. A szakember hibának véli továbbá, hogy túl félreérthetőek az internetet elárasztó bannerek. Az emberek nem kérdéseket, hanem válaszokat akarnak a reklámoktól.

Ha kíváncsi a cikk teljes tartalmára, kattintson!
Rodrigo Ballester, az MCC tanára, „wokebuster”: Mint volt uniós tisztviselő szégyellem magam

Rodrigo Ballester, az MCC tanára, „wokebuster”: Mint volt uniós tisztviselő szégyellem magam

Szijjártó Péter szerint azok az európai vezetők, akik hétfőn összegyűlnek Párizsban, meg akarják akadályozni az ukrán békét

Szijjártó Péter szerint azok az európai vezetők, akik hétfőn összegyűlnek Párizsban, meg akarják akadályozni az ukrán békét

Gól ellen beoltva – mekkora bajban van a Ferencváros a bajnokságban?

Gól ellen beoltva – mekkora bajban van a Ferencváros a bajnokságban?

A hét végi árcsökkenés után most nem jön újabb a benzinkutatokon

A hét végi árcsökkenés után most nem jön újabb a benzinkutatokon