szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Miért nem sikeresek az internetet elárasztó bannerek? Az ADrenalin blog megpróbál választ adni olvasói számára.

A blogger bejegyzésben Philip W. Sawyer újságíró cikke nyomán összegyűjtötte azokat a hibákat, amelyekbe a leggyakrabban belefutnak az online reklámszakemberek. A probléma abban rejlik, hogy a kreatív ötlet nem mindig passzol magához a médiumhoz, illetve, hogy nincsenek olyan kutatások, melyek felismernék és segítenék a kreatív lehetőségeket. Hibák között szerepel az is, hogy túl hosszúak a bannerek. A célközönség nézi a képernyőt, de nem úgy, mint a moziban, nem nézni végig a stáblistát és nem várja ki, hogy végre elkezdődjön a műsor - írja a blogger. A szakember hibának véli továbbá, hogy túl félreérthetőek az internetet elárasztó bannerek. Az emberek nem kérdéseket, hanem válaszokat akarnak a reklámoktól.

Ha kíváncsi a cikk teljes tartalmára, kattintson!
Összeáll a VW és az XPeng: 20 ezer töltőállomást nyitnak Kínában

Összeáll a VW és az XPeng: 20 ezer töltőállomást nyitnak Kínában

Mi fér bele 26 percbe? – Ezt tedd, amíg feltölt az autód

Mi fér bele 26 percbe? – Ezt tedd, amíg feltölt az autód

Egy indiai lap szerint nem Orbán, hanem Lévai Anikó kap ájurvédikus kezelést Indiában

Egy indiai lap szerint nem Orbán, hanem Lévai Anikó kap ájurvédikus kezelést Indiában

Egy friss kutatás szerint az olimpiai bajnokok lassabban öregszenek

Egy friss kutatás szerint az olimpiai bajnokok lassabban öregszenek