szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A socialtimes.hu exkluzív adatokat közöl a Facebook hazai felhasználóiról, amiből kiderül, hányan szeretik ezt is, azt is.

Az első szembetűnő adat, hogy szinte minden oldalnak átlagosan 20 százaléknyi külföldi felhasználója van. Természetesen a felhasználó lehet magyar, de ez esetben nem itthonról használja a Facebookot. A három legnagyobb hazai márkaoldal rajongói tábora jelentős átfedésben van. A Túró Rudi, a Milka Csokoládé és a Mekizni jó! oldalak rajongóinak száma összeadva meghaladja az 1 milliót, mégis összesen csak 464 ezren vannak, mert átlagban egy-egy oldalnál 150 ezer fő az átfedés - olvasható a blogon. A teljes adatsort megtekintheti a socialtimes.hu oldalon.

hvg.hu Napi merítés

Újra elárasztják a kommentek a Facebookot

Az elmúlt időszakban az volt a Facebook stratégiája, hogy a felhasználók által írt kommenteket levette a hírfolyamból, mert a túl sok információ közt elvesztek a hasznos posztok. Most változtattak ezen - olvasható a Socialtimes.hu oldalon.

hvg.hu Napi merítés

Már facebookosítani is lehet a Google+-t

A Google+ az új Facebook? Zavaros a kép? Vicces kedvű fejlesztőknek hála van megoldás, pár kattintással facebookszerűvé varázsolhatja a Google+-t - olvasható a socialtimes.hu oldalon.

Az Arsenal csúnyán elverte a Manchester Cityt

Az Arsenal csúnyán elverte a Manchester Cityt

Meghalt Nagy Ervin Jobbik-alapító filozófus

Meghalt Nagy Ervin Jobbik-alapító filozófus

Ilyen gyorsan és erősen talán még sose utasították vissza Gyurcsányt, mint tette most Magyar Péter

Ilyen gyorsan és erősen talán még sose utasították vissza Gyurcsányt, mint tette most Magyar Péter

Átrepült a körforgalmon egy Skoda Százhalombattán, nem tudták megmenteni a sofőrt

Átrepült a körforgalmon egy Skoda Százhalombattán, nem tudták megmenteni a sofőrt