Az első szembetűnő adat, hogy szinte minden oldalnak átlagosan 20 százaléknyi külföldi felhasználója van. Természetesen a felhasználó lehet magyar, de ez esetben nem itthonról használja a Facebookot. A három legnagyobb hazai márkaoldal rajongói tábora jelentős átfedésben van. A Túró Rudi, a Milka Csokoládé és a Mekizni jó! oldalak rajongóinak száma összeadva meghaladja az 1 milliót, mégis összesen csak 464 ezren vannak, mert átlagban egy-egy oldalnál 150 ezer fő az átfedés - olvasható a blogon. A teljes adatsort megtekintheti a socialtimes.hu oldalon.
Mit lájkolunk a Facebook-oldalakon?
A socialtimes.hu exkluzív adatokat közöl a Facebook hazai felhasználóiról, amiből kiderül, hányan szeretik ezt is, azt is.

Hétfőn találkozik Trump és Zelenszkij
Itt van Orbán megfejtése az alaszkai csúcsról: A háborúpárti erők hiteltelenítik a találkozót
A kormányzati álláspont az, hogy a világ biztonságosabb hely lett.
Elmaradt az áttörés Trump és Putyin csúcstalálkozóján
Az orosz elnök, aki alig négy órát töltött az USA területén, már el is utazott Moszkvába.
Putyin elérte fő célját: rehabilitálták a világ egyik vezetőjeként – lapok az amerikai-orosz csúcsról
Egybehangzóan ítéli meg a nyugati sajtó az alaszkai csúcstalálkozótt.