szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az MTVA által az atlatszo.hu-nak kiadott szerződésekből kiderül: Simicska Lajoshoz közelálló cégek nagyjából száztíz millió forint ellenében vettek részt a közszolgálati média reklámozásában. Ehhez az állami vállalatnak meglehetősen szabadon kellett kezelnie a közbeszerzési előírásokat – olvasható az oknyomozó portálon.

Az egyes médiumok átfogó gazdasági háttérügyeit intéző Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) által kiadott dokumentumokból kiderül, hogy az MTVA idén több reklámszerződést kötött a közismerten Fidesz-közeli üzletemberhez, Simicska Lajoshoz köthető cégekkel. Sőt, a kérdéses 2011. január 1. és szeptember 15. közötti időszakban – egy, a Magyar Rádió műsoridejéből körülbelül tízmillió forintnyit a Lapker Zrt. hirdetési helyeire cserélő barter kivételével – az MTVA-nak csak ilyen cégekkel sikerült szerződnie közterületi reklámok elhelyezésére. Az összesen elköltött nagyjából száztíz millió forint oroszlánrészét kitevő reklámszerződést ráadásul a közbeszerzési törvény meglehetősen szabad kezelésével kötötte az állami vállalat.

Az ügy további részleteit az atlatszo.hu-n olvashatja el.

Tízéves kisfiút falhatott fel egy krokodil Indonéziában

Tízéves kisfiút falhatott fel egy krokodil Indonéziában

Azzal zsarolja az USA Ukrajnát, hogy lekapcsolja a Starlinkről, ha nem adja át az ásványkincseit

Azzal zsarolja az USA Ukrajnát, hogy lekapcsolja a Starlinkről, ha nem adja át az ásványkincseit

Nem csak a virágárusoknak volt nagy üzlet a Valentin-nap, hanem a szállodáknak is

Nem csak a virágárusoknak volt nagy üzlet a Valentin-nap, hanem a szállodáknak is

Jóval a me too előtt szólt a szexuális zaklatásról – mit eszik a Z generáció Bridget Joneson?

Jóval a me too előtt szólt a szexuális zaklatásról – mit eszik a Z generáció Bridget Joneson?