szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Piackutatások szerint a Facebookhoz áramlik be az amerikai online reklámpiac teljes bevételének 6,5 százaléka, elemzők pedig folyamatos növekedést jósolnak a cégnek a következő években is.

Az idei évre vonatkozó előrejelzések szerint hatvan százalékkal fognak növekedni a Facebook bevételei, melyek döntő része az amerikai reklámpiacról származik. Az elkövetkező években a növekedés csökkenő ütemben folytatódhat, a hangsúly pedig a nemzetközi piacra helyeződik át - írja a Médiapiac.

A felhasználók számára a közeljövőben látványos változásokkal is jár majd Facebook terjeszkedése a reklámpiacon: nemsokára érkeznek a prémium hirdetési felületek az oldalon, melyek a felhasználói tartalomhoz kapcsolódva jelennek majd meg - írja a Médiapiac blog.

A hirdetés és a tartalom egybeolvadása hatékonyabb eszköz a hirdetők számára, de komolyan megkérdőjelezheti a tartalom hitelességét.

A teljes bejegyzés a Médiapiac blogon olvasható.

Ezek az év leginnovatívabb kütyüi a világ egyik legbefolyásosabb dizájnmagazinja, a Dezeen szerint

Ezek az év leginnovatívabb kütyüi a világ egyik legbefolyásosabb dizájnmagazinja, a Dezeen szerint

Megyeri Zsuzsanna: A saját viaskodó énünkkel szemben is türelmesnek kell lennünk

Megyeri Zsuzsanna: A saját viaskodó énünkkel szemben is türelmesnek kell lennünk

Deutsche Welle: Magyarország diplomáciailag súlytalan, kizárt, hogy közvetíteni tudna Ukrajna és Oroszország között

Deutsche Welle: Magyarország diplomáciailag súlytalan, kizárt, hogy közvetíteni tudna Ukrajna és Oroszország között

Polyák Gábor: Az újságírás védelmében

Polyák Gábor: Az újságírás védelmében