szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Piackutatások szerint a Facebookhoz áramlik be az amerikai online reklámpiac teljes bevételének 6,5 százaléka, elemzők pedig folyamatos növekedést jósolnak a cégnek a következő években is.

Az idei évre vonatkozó előrejelzések szerint hatvan százalékkal fognak növekedni a Facebook bevételei, melyek döntő része az amerikai reklámpiacról származik. Az elkövetkező években a növekedés csökkenő ütemben folytatódhat, a hangsúly pedig a nemzetközi piacra helyeződik át - írja a Médiapiac.

A felhasználók számára a közeljövőben látványos változásokkal is jár majd Facebook terjeszkedése a reklámpiacon: nemsokára érkeznek a prémium hirdetési felületek az oldalon, melyek a felhasználói tartalomhoz kapcsolódva jelennek majd meg - írja a Médiapiac blog.

A hirdetés és a tartalom egybeolvadása hatékonyabb eszköz a hirdetők számára, de komolyan megkérdőjelezheti a tartalom hitelességét.

A teljes bejegyzés a Médiapiac blogon olvasható.

Visszakövetelte a tandíjat egy diák, miután kiderült, hogy a tanár ChatGPT-t használt

Visszakövetelte a tandíjat egy diák, miután kiderült, hogy a tanár ChatGPT-t használt

A Kneecap a terrorizmus vádjáról: „Csak az a cél, hogy elhallgattassanak”

A Kneecap a terrorizmus vádjáról: „Csak az a cél, hogy elhallgattassanak”

24 éve végleg eltiltották a vezetéstől, ittasan mégis több balesetet is okozott egy győri autós

24 éve végleg eltiltották a vezetéstől, ittasan mégis több balesetet is okozott egy győri autós

Június közepén kezdődhetnek az orosz–ukrán tárgyalások a Vatikánban

Június közepén kezdődhetnek az orosz–ukrán tárgyalások a Vatikánban