Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Piackutatások szerint a Facebookhoz áramlik be az amerikai online reklámpiac teljes bevételének 6,5 százaléka, elemzők pedig folyamatos növekedést jósolnak a cégnek a következő években is.
Az idei évre vonatkozó előrejelzések szerint hatvan százalékkal fognak növekedni a Facebook bevételei, melyek döntő része az amerikai reklámpiacról származik. Az elkövetkező években a növekedés csökkenő ütemben folytatódhat, a hangsúly pedig a nemzetközi piacra helyeződik át - írja a Médiapiac.
A felhasználók számára a közeljövőben látványos változásokkal is jár majd Facebook terjeszkedése a reklámpiacon: nemsokára érkeznek a prémium hirdetési felületek az oldalon, melyek a felhasználói tartalomhoz kapcsolódva jelennek majd meg - írja a Médiapiac blog.
A hirdetés és a tartalom egybeolvadása hatékonyabb eszköz a hirdetők számára, de komolyan megkérdőjelezheti a tartalom hitelességét.