szerző:
HVG
Tetszett a cikk?

A Szigetet kivéve kicsi a magyarországi fesztiválok „külföldivonzó” képessége, ezért újabban a „magyar branddel” próbálják az országba csalogatni a hazainál fizetőképesebb vendégeket.

A spanyoloknak az idén kis túlzással a küszöbükön kezdődik a Sziget Fesztivál. Az egyik leleményes helyi utazási iroda ebben az évben buszos túrát indít ugyanis Madridból, Barcelonából és Valenciából Magyarország első számú könnyűzenei eseményére. A kétnapos út fáradalmait a fesztiválturistákkal együtt zötyögő dj-k igyekeznek feledtetni, este pedig „pihenésképpen”, beiktatnak „álló” partit is az olaszországi Velencében.

Csak a megtett távolság tekintetében számít különlegességnek a spanyol parti-túra, mert közelebbi országokból már régóta jönnek szervezett buszok, a Szigeten hagyományosan felülreprezentált hollandoktól pedig az idén is érkezik három különvonat.

A magyar fesztiválok látogatásának külföldi divatjáról részletesen az e heti HVG-ben olvashatnak.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!