szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

We Love Balaton címmel kampányt indítanak az Európa legjobb fesztiváljának választott Balaton Sound főszervezői és a We Love Budapest portál vezetői, csokorba gyűjtve a Balaton minőségi produkcióit. A kezdeményezéshez stratégiai partnerként kapcsolódott a Magyar Turizmus (MT) Zrt. is.

Ezt az egyik ötletgazda, Lobenwein Norbert, a Sziget Szervezőiroda egyik vezetője jelentette be az MT Zrt. szerdai szakmai prezentációján, Balatonalmádiban. 

Elmondta: a szervezők hónapok óta dolgoznak azon, hogy egy igazán hitelesnek mondható testületet hívjanak életre, amelynek tagjai - elsősorban közéleti személyiségek, gasztronómiai és turisztikai szakemberek - a We Love Balaton "nagyköveteiként" feltérképezzék a régió szolgáltatatásait, attrakcióit. 

A hazai és külföldi turisták számára elsősorban az általuk minőséginek, izgalmasnak, érdekesnek ítélt rendezvényeket, fesztiválokat, éttermeket, szálláshelyeket, borospincéket, piacokat, kiállításokat, előadásokat és programokat, strandokat ajánlják majd a tavasszal induló többnyelvű portál mellett telefonos alkalmazáson, valamint számos orgánumban és hirdetési felületen. 

A kezdeményezéshez stratégiai partnerként kapcsoló MT Zrt. a nyári, belföldi, vízparti kampányában már fel is használja a "We Love Balaton" bázisát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!