szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

Egy “cukinak” tartott, 12 éves rajzolt kiscica a gyerekek után már a felnőtteket is meghódította, a gyártó cég, a Sanrio pedig milliókat keres az egyre abszurdabb cicás ötletekkel.

Amikor 1974-ben néhány japán grafikus megalkotta a végtelenül egyszerű külsejű és ennek megfelelően személyiségében sem túl bonyolult Hello Kitty figurát, valószínűleg senki nem gondolta, hogy pár év alatt ez lesz a világ egyik legsikeresebb brandje. A sokak által bájosnak gondolt kiscica szinte Japánnal egyidőben hódította meg az Egyesült Államokat is, olyannyira, hogy az amerikai gyerekek részéről az UNICEF-ben is képviseltetve van, mint “különleges barát”.

Kitty először egy műanyag pénztárcán jelent meg megvásárolható formában, állítja a Sanrio marketing igazgatója, Bill Hensley. Ezután elkezdett özönleni a cicás holmik áradata, a vállalat mostanra 1 milliárd dolláros éves forgalmat bonyolít. A gyerekek után sok felnőtt is megkedvelte a rajzolt figurát, trendivé vált Hello Kittyt viselni. Onnantól kezdve pedig, hogy néhány híresség is magára vett valami macskásat nyilvánosan, nem volt megállás. Kitty legelszántabb sztár rajongója talán Mariah Carey énekesnő, aki egy magazinban bemutatta rózsaszín gyűjteményét, amely magába foglal egy teljes fürdőszobát és több játékboltra való párnát, ruhát, táskát és egyebet – minden cicákkal díszítve természetesen. Talán pont Carey már-már vallásos rajongásának köszönhetően döntöttek úgy a Sanrio marketingesei, hogy további felnőtt termékekkel örvendeztetik meg az énekesnőt és sorstársait, ezért megalkották a Hello Kitty esküvői ruha kollekciót. Az egyszerre gyerekes és hercegnős alkotásokat sokan undorral fogadták, mint az ízléstelenség netovábbját, és valóban érdekes elgondolás a felnőtt élet egyik fordulópontján egy retardált rajzfilmfigurával dekorálni magunkat, de a rajongók imádták a cicával díszített ruhákat és csokrokat.  De persze a ruhák mellett létezik kittis jegygyűrű is és ha az ifjú pár a nászéjszakán sem akarja nélkülözni kedvencét, akkor egy édes cicukás “masszírozóval” dobhatják fel szexuális életüket.

Ahogy valószínűleg a legújabb, már szinte morbid újdonság, a Hello Kitty szülészet is igen népszerű lesz az ilyesmire hajlamos hölgyek és urak körében. A majdhogynem rémisztő mennyiségű rajzolt cicát felvonultató intézményt Taiwanban nyitotta meg egy ügyes befektető, azzal a felkiáltással, hogy csak segíteni szeretne az anyáknak. A kedves cicusok és a rózsaszín háttér ugyanis a kórház szerint megnyugtatja a szülni érkező nőket, akik félnek a fájdalomtól és a szenvedéstől, de ahogy meglátják Kittyt, majd rögtön mosolyra derülnek, elfeledkeznek a kényelmetlenségekről és hamarabb felépülnek. Nem véletlen, hogy a nyilatkozó férfi volt, nem tudhatta, hogy egy hatalmas gátmetszésről vagy császársebről nincs olyan cuki cica, amelyik elterelné a figyelmet, kivéve, ha egy szép nagy fájdalomcsillapító injekció is jár hozzá. A kórházban nem csak az ágynemű és falak kittisek, de a személyzet is macskás kötényt visel, a babák pedig cicás ágyacskákban, cicás ruhácskákban és cicás takarók alatt ismerkednek az élettel. Kész szerencse, hogy nem libák vagyunk, mert ez esetben az imprinting egy életre tönkretehetné szegény gyermekek ízlését, így még van esélyük felépülni a születéskori rózsaszín kittis sokkból.

Az egykor whiskey-t vedelő rocker ma iszlamistaként üldözi a zenét

Az egykor whiskey-t vedelő rocker ma iszlamistaként üldözi a zenét

Akkor hívja Franciaországba a világ tudósait Macron, amikor Trump hadat üzent az egyetemeknek

Akkor hívja Franciaországba a világ tudósait Macron, amikor Trump hadat üzent az egyetemeknek

David Lynchet idézi a Bohemian Betyars új klipje

David Lynchet idézi a Bohemian Betyars új klipje

„Iszom egy pohár bort, és beájulok a tévé előtt" – 10 tévhit az alvászavarról

„Iszom egy pohár bort, és beájulok a tévé előtt" – 10 tévhit az alvászavarról