szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Ha fizetünk azért, hogy pihenjünk valahol, és másokon múlik a komfortérzetünk, akkor talán jogos, hogy vannak elvárásaink. Persze senki sem szeretne a problémás vendég lenni, de érdemes elgondolkozni, mik azok a dolgok, amelyeket egy flancos szállodában eltűrűnk, pedig nem is kellene.

Trükkös számlák, lehúzós árak, felvágós és tolakodó személyzet - ezek olyan problémák, amelyek talán már fel sem tűnnek, elvégre egy drága szállodában az átlagember örül, hogy egyáltalán ott lehet. Matt Rudd, a The Sunday Times újságírója azonban összegyűjtötte azokat a panaszokat, amelyekkel gyakran találkozik az ember, és bár több közülük talán erős túlzás, vitaindítónak egészen biztos jó lehet, ráadásul Rudd tanácsokat is ad a sok kritika mellett. Ugyanakkor indulatosan kiköti: nem szabad csöndben maradnia a vendégnek, és ha kell, kérje a panaszkönyvet. Ugyanis pihenésünkért mi fizetünk, jogosan várjuk el a tiszteletet, és igenis lehetnek egyéni igényeink.

Toplistánkat a travelline.hu oldalon olvashatja el, kattintson!

Budapesti amerikai ügyvivő: Olyan Európát szeretnénk, amely jobban támogatja Ukrajnát, és nem függ Moszkvától vagy Pekingtől

Budapesti amerikai ügyvivő: Olyan Európát szeretnénk, amely jobban támogatja Ukrajnát, és nem függ Moszkvától vagy Pekingtől

Kész az új kínai drón, 100 másik drónt képes kiengedni magából

Kész az új kínai drón, 100 másik drónt képes kiengedni magából

Lehet, hogy hamarosan ön is egy darab műanyagban tárolja a jelszavait

Lehet, hogy hamarosan ön is egy darab műanyagban tárolja a jelszavait

Oroszok próbálták meg befolyásolni a román elnökválasztást a külügy szerint

Oroszok próbálták meg befolyásolni a román elnökválasztást a külügy szerint