szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Ha fizetünk azért, hogy pihenjünk valahol, és másokon múlik a komfortérzetünk, akkor talán jogos, hogy vannak elvárásaink. Persze senki sem szeretne a problémás vendég lenni, de érdemes elgondolkozni, mik azok a dolgok, amelyeket egy flancos szállodában eltűrűnk, pedig nem is kellene.

Trükkös számlák, lehúzós árak, felvágós és tolakodó személyzet - ezek olyan problémák, amelyek talán már fel sem tűnnek, elvégre egy drága szállodában az átlagember örül, hogy egyáltalán ott lehet. Matt Rudd, a The Sunday Times újságírója azonban összegyűjtötte azokat a panaszokat, amelyekkel gyakran találkozik az ember, és bár több közülük talán erős túlzás, vitaindítónak egészen biztos jó lehet, ráadásul Rudd tanácsokat is ad a sok kritika mellett. Ugyanakkor indulatosan kiköti: nem szabad csöndben maradnia a vendégnek, és ha kell, kérje a panaszkönyvet. Ugyanis pihenésünkért mi fizetünk, jogosan várjuk el a tiszteletet, és igenis lehetnek egyéni igényeink.

Toplistánkat a travelline.hu oldalon olvashatja el, kattintson!

5 perc alatt megmondja a L'Oréal gépe, hogyan reagálhat a bőre a kozmetikumokra

5 perc alatt megmondja a L'Oréal gépe, hogyan reagálhat a bőre a kozmetikumokra

Lehet, hogy 2025 elhozza a liberalizmus végét? – FAZ-vélemény

Lehet, hogy 2025 elhozza a liberalizmus végét? – FAZ-vélemény

„Valahol abba kell hagyni” – bejelentette Didier Deschamps, hogy mikor hagyja ott a francia válogatottat

„Valahol abba kell hagyni” – bejelentette Didier Deschamps, hogy mikor hagyja ott a francia válogatottat

Meghalt a férfi, aki leugrott a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér galériájáról

Meghalt a férfi, aki leugrott a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér galériájáról