szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Hogyan lehetne népszerűsíteni a világ talán egyik legveszélyesebb helyét a turisták számára? Természetesen reklámmal - olvasható az ADrenalin blogon.

Két reklámügynökség azt a feladatot kapta, hogy készítsenek fiktív, turizmusösztönző spotokat Bagdad számára. A nem mindennapi megbízatást állítólag könnyűszerrel vették a kreatívok. Az egyik reklámügynökség extrém sportként állította be az utazást, hiszen aki Bagdadba utazik, annak garantáltan magasan lesz az adrenalinszintje, a másik ügynökség pedig a rendkívüli kulturális és etnikai változatosságot helyezte a középpontba – ezzel is utalva a síiták és szunniták varázslatos egyvelegére – írja a blog szerzője.

Hogy melyik reklámügynökség videója nyert? Látogasson el az ADrenalin blogra, és megtudja, valamint megnézheti a győztes videót is.

Orbán Viktor a szarvasmarhákat tizedelő járvány epicentrumába utazott, miután betűlevest ebédelt

Orbán Viktor a szarvasmarhákat tizedelő járvány epicentrumába utazott, miután betűlevest ebédelt

Akár engedik indulni az elnökségért a szélsőjobboldali Georgescut, akár nem, rossz idők jöhetnek Romániára

Akár engedik indulni az elnökségért a szélsőjobboldali Georgescut, akár nem, rossz idők jöhetnek Romániára

Rejtélyes baleset az M3-ason: a Tesla fedélzeti kamerája fedte fel az igazságot

Rejtélyes baleset az M3-ason: a Tesla fedélzeti kamerája fedte fel az igazságot

Egyelőre lepattant a Zöldekről Friedrich Merz védelmi és infrastrukturális gigacsomagja

Egyelőre lepattant a Zöldekről Friedrich Merz védelmi és infrastrukturális gigacsomagja