szerző:
life-style.hu
Tetszett a cikk?

Nagyszerű ötleteinek és kifinomult üzleti érzékének köszönhetően a Lavazza név az egyik legsikeresebb márkává nőtte ki...

Nagyszerű ötleteinek és kifinomult üzleti érzékének köszönhetően a Lavazza név az egyik legsikeresebb márkává nőtte ki magát a kávépiacon.Napjainkra a Lavazza cégnek 8 külföldi leányvállalata működik, a márka pedig 90 országban van jelen. Emilio Lavazza jó marketing technikáinak és üzleti stratégiájának köszönhetően a vállalat mind küllemében, mind minőségében a világ kávépiacának vezetőjévé nőtte ki magát.

A Lavazza történetet ide kattintva olvashatja el!

A frászt hozta a szemből érkezőre egy autós, aki rosszul mért fel egy előzést – videó

A frászt hozta a szemből érkezőre egy autós, aki rosszul mért fel egy előzést – videó

Megugrott a P+R parkolók díjszabása Budapesten

Megugrott a P+R parkolók díjszabása Budapesten

Mészáros Lőrincé lett az egykori Szerencsekerék-háziasszony óbudai étterme

Mészáros Lőrincé lett az egykori Szerencsekerék-háziasszony óbudai étterme

Trump nem zárta ki, hogy katonai erővel szerezze meg Grönlandot és a Panama-csatornát

Trump nem zárta ki, hogy katonai erővel szerezze meg Grönlandot és a Panama-csatornát