szerző:
life-style.hu
Tetszett a cikk?

Nagyszerű ötleteinek és kifinomult üzleti érzékének köszönhetően a Lavazza név az egyik legsikeresebb márkává nőtte ki...

Nagyszerű ötleteinek és kifinomult üzleti érzékének köszönhetően a Lavazza név az egyik legsikeresebb márkává nőtte ki magát a kávépiacon.Napjainkra a Lavazza cégnek 8 külföldi leányvállalata működik, a márka pedig 90 országban van jelen. Emilio Lavazza jó marketing technikáinak és üzleti stratégiájának köszönhetően a vállalat mind küllemében, mind minőségében a világ kávépiacának vezetőjévé nőtte ki magát.

A Lavazza történetet ide kattintva olvashatja el!

Újabb hatalmas leépítés jön a Microsoftnál, ami hatezer embert érint

Újabb hatalmas leépítés jön a Microsoftnál, ami hatezer embert érint

Úgy tűnik, Orbán a Védelmi Tanács ülésén arra jutott, hogy a legjobb lenne Magyar Péter lejáratására használni a kémbotrányt

Úgy tűnik, Orbán a Védelmi Tanács ülésén arra jutott, hogy a legjobb lenne Magyar Péter lejáratására használni a kémbotrányt

Emelkednek a díjak az őrzött P+R parkolókban Budapesten

Emelkednek a díjak az őrzött P+R parkolókban Budapesten

A normál Ferrari F40-nél sokkal durvább verseny verziót kínálnak eladásra

A normál Ferrari F40-nél sokkal durvább verseny verziót kínálnak eladásra