szerző:
life-style.hu
Tetszett a cikk?

Nagyszerű ötleteinek és kifinomult üzleti érzékének köszönhetően a Lavazza név az egyik legsikeresebb márkává nőtte ki...

Nagyszerű ötleteinek és kifinomult üzleti érzékének köszönhetően a Lavazza név az egyik legsikeresebb márkává nőtte ki magát a kávépiacon.Napjainkra a Lavazza cégnek 8 külföldi leányvállalata működik, a márka pedig 90 országban van jelen. Emilio Lavazza jó marketing technikáinak és üzleti stratégiájának köszönhetően a vállalat mind küllemében, mind minőségében a világ kávépiacának vezetőjévé nőtte ki magát.

A Lavazza történetet ide kattintva olvashatja el!

Magyar Péter: A világ leggazdagabb miniszterelnöke gyáva kiállni nyílt vitára velem

Magyar Péter: A világ leggazdagabb miniszterelnöke gyáva kiállni nyílt vitára velem

3200 forintból épült új adatközpont, csak négy használt telefon kellett hozzá

3200 forintból épült új adatközpont, csak négy használt telefon kellett hozzá

Figyelmeztetést küldött ki a Yettel: ha kapott ilyen SMS-t, azonnal törölje

Figyelmeztetést küldött ki a Yettel: ha kapott ilyen SMS-t, azonnal törölje

Magyar Nemzet: a Döcher-gyilkosság egyik tanúja is azok között van, akiket a Nagybani Piacon nemrég letartóztattak

Magyar Nemzet: a Döcher-gyilkosság egyik tanúja is azok között van, akiket a Nagybani Piacon nemrég letartóztattak