szerző:
life-style.hu
Tetszett a cikk?

Nagyszerű ötleteinek és kifinomult üzleti érzékének köszönhetően a Lavazza név az egyik legsikeresebb márkává nőtte ki...

Nagyszerű ötleteinek és kifinomult üzleti érzékének köszönhetően a Lavazza név az egyik legsikeresebb márkává nőtte ki magát a kávépiacon.Napjainkra a Lavazza cégnek 8 külföldi leányvállalata működik, a márka pedig 90 országban van jelen. Emilio Lavazza jó marketing technikáinak és üzleti stratégiájának köszönhetően a vállalat mind küllemében, mind minőségében a világ kávépiacának vezetőjévé nőtte ki magát.

A Lavazza történetet ide kattintva olvashatja el!

Pedofil bűncselekmények gyanúja miatt tartóztattak le egy brit képviselőt

Pedofil bűncselekmények gyanúja miatt tartóztattak le egy brit képviselőt

Hogyan kúráljuk a hírundort cseresznyevirággal? Az én hetem Krusovszky Dénessel

Hogyan kúráljuk a hírundort cseresznyevirággal? Az én hetem Krusovszky Dénessel

Ez történt: Kirúgták a diákot, aki segített átmenni a lehetetlen állásinterjúkon

Ez történt: Kirúgták a diákot, aki segített átmenni a lehetetlen állásinterjúkon

Gondolkozz velünk! – Szexi a matek 1.

Gondolkozz velünk! – Szexi a matek 1.