szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Bizonyos divatmárkák valószínűleg mindig is csak vágyálmok maradnak Budapesten; még szerencse, hogy legalább az illatukat érezhetjük. Marc Jacobsért rajongunk egy kicsit.

Marc Jacobs mindig is különleges helyet foglalt el a szívünkben. A 90-es években ő volt mindenki kedvenc szemüveges, kötött pulcsis lúzere, aki persze valójában a lehető legmenőbbnek számított, sikeresebbnél sikeresebb kollekciókkal és saját, könnyedén felismerhető stílussal. A kétezres években nagy változáson ment keresztül: leszokott a drogokról, lefogyott, kigyúrta magát, kontaktlencsére és bőrdzsekire váltott. Több mint 20 éve Robert Duffy az üzleti partnere, akivel állandó egyetértésben dolgoznak és akinek twitterén izgalmas belső információkhoz juthattunk (sajnos csak február 16-áig írt). Itt tudtuk meg például, hogy az új férfiillat arca maga Marc lesz, természetesen Jüergen Teller által megörökítve, aki Jacobs állandó kampányfotósa. Most már tehát nem csak pletyka, hogy a cég illatainak sorában végre férfiaknak szóló következik, a New York-i homoszexuális társadalom legnagyobb örömére.

Ha szeretne többet tudni a márka parfümjeiről és kíváncsi a videókra, kattintson!

Sokat ad az egyes tudósoknak, de a tudománytól el is vesz valami nagyon fontosat az MI

Sokat ad az egyes tudósoknak, de a tudománytól el is vesz valami nagyon fontosat az MI

Több mint 500 kisállat pusztult el, miután kigyulladt egy dallasi bevásárlóközpont

Több mint 500 kisállat pusztult el, miután kigyulladt egy dallasi bevásárlóközpont

Elvesztette a választást, elvitte a WC-kagylót az irodájából São Paulo egyik képviselője

Elvesztette a választást, elvitte a WC-kagylót az irodájából São Paulo egyik képviselője

16%-kal növeli a korai halál kockázatát, mégis rengetegen csinálják – mi az?

16%-kal növeli a korai halál kockázatát, mégis rengetegen csinálják – mi az?