![A pucér Moore szexi óriásplakátját Velence nem szívesen nézegetné - fotó](https://img.hvg.hu/Img/da658e97-86c0-40f3-acd3-b0a850f32c30/caef22cf-01ab-44c1-b17d-f014c4b78a90.jpg)
A pucér Moore szexi óriásplakátját Velence nem szívesen nézegetné - fotó
A színésznő két oroszlánbébivel és egy Bulgari táskával pózol pőrén azon a fotón, melyből óriásplakátot terveztek a velencei Szt. Márk tér Dózse Palotájára.
Az olasz luxusmárka arca Julianne Moore, az 50 éves hollywoodi színésznő. A vörös hajú, porcelánfehér bőrű, kivételes szépségéről híres sztárról pikáns fotó készült a reklámkampány során. Egy díványon hever teljesen pucéran, az intim részeit pedig két oroszlánbébi és egy kézitáska takarja el.
![](https://img.hvg.hu/Img/b2dea50fcee14f6eb810034566fbfb2e/caef22cf-01ab-44c1-b17d-f014c4b78a90.jpg)
Prüdéria lenne tehát az indok? Egyrészt, ám az olaszok eleve kényesek városképükre, volt már példa rá, hogy felháborodást keltett a túldimenzionált marketingeszközök elhelyezése utcáikon. A Coca-Cola egy tavalyi kampányában azt tervezte, hogy Velence turisztikailag vonzó pontjain hatalmas italautomatákat rak le. Nem örültek a városvédők. A konzervatív szervezetek rákoppintanának a telhetetlen reklámszakemberek orrára: "Be kell látnunk, hogy Velence a modern világ része, mégsem kell elfogadnunk ezeket a Hollywood-stílusú jelzéseket. Vannak intelligens szponzorok is, találjanak ki olyan reklámot, amely Velencéhez illik és nem a Times Squere-hez" - nyilatkozta a "Venice Foundation" szóvivője a Telegraph magazinnak.