szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az OzoneNetwork tévé munkatársa lett Szebeni István, akit május közepén rúgtak ki a köztévéből, mert káromkodott az éjszakai híradóban. A közösségi csatorna félóránként jelentkező árvízi híradóját vezeti hétfőtől az árvíz idején, az esetleges folytatásról később egyeztetnek – írja a life.hu.

"Nem szeretnék vezekelni életem végéig azért, mert olyan dolgot mondtam, ami abban a pillanatban hangzott el, amikor nem kellett volna" – mondta Szebeni István a Life.hu riporterének. A műsorvezető elmesélte, hogyan tudta meg, hogy a korábban rögzített Híradó adásában káromkodott, illetve mennyire meglepődött a kirúgásán.

„Az OzoneNetwork rendkívüli híradójából sok ezer néző értesülhet az árvízi védekezés eseményeiről. Híradósként úgy éreztem, most itt a helyem" – mondta. A rendkívüli híradó hétfőtől szerdáig félóránként, azután óránként kerül adásba, egészen az árvízi vészhelyzet végéig.

Pálmai L. Ákos, az Origo Zrt. programigazgató-producere korábban évekig dolgozott Szebeni Istvánnal: "István az egyik legnépszerűbb és legismertebb híradósok egyike, örülök, hogy elfogadta a felkérésünket. Jól ismerem a habitusát. Profi, jóindulatú, közvetlen és nagyon őszinte. Nálunk csak adáskész anyagok kerülnek képernyőre, vigyázunk a kollégáinkra" – mondta a life.hu cikke szerint.

Szebeni Vujity Tvrtko TV2-es műsorvezető segítségével vett érzékeny búcsút a nézőktől a Facebookon. Később arról szóltak a hírek, hogy a SportKlubbal ült le tárgyalni, majd ügyvédje útján követelte: helyezzék vissza állásába, különben húszmillió forintra pereli az MTVA-t.

Benjámin Netanjahu: „Olyan körülmény nem lesz, hogy leállítjuk a háborút"

Benjámin Netanjahu: „Olyan körülmény nem lesz, hogy leállítjuk a háborút"

Kiss László szabadlábra helyezéséről döntött a bíróság

Kiss László szabadlábra helyezéséről döntött a bíróság

Látványosan finom tuningot kapott az új BMW M5 kombi

Látványosan finom tuningot kapott az új BMW M5 kombi

Tizenkétszer kisebb a munkaerőköltsége egy autó legyártásának Romániában, mint Németországban

Tizenkétszer kisebb a munkaerőköltsége egy autó legyártásának Romániában, mint Németországban