Tabu a Twitter és a Facebook a francia tévében

Nem ejthetik ki a jövőben a közösségi portálok nevét, így a Twitter és a Facebook szavakat a francia televíziók és rádiók adásban lévő kollégái, mert a médiahatóság szerint a népszerű oldalak nevének használata reklámnak minősül.

  • MTI MTI
Tabu a Twitter és a Facebook a francia tévében

Az állomások továbbra is beszélhetnek a közösségi hálóról, annak két leglátogatottabb helyéről, de csak úgy, hogy körülírják őket - írta meg internetes oldalán a BBC. Az internethasználók szerint a kormányzat túlságosan is nagy lelkesedéssel szabályozza az új médiát és az internet világát.

A francia műsorszóróknak nehéz dolguk lesz, mert más országok példáját követve szintén jelen vannak a közösségi portálokon, mindenekelőtt a Facebookon és a Twitteren, hogy még szorosabbra fűzzék a kapcsolatot a közönséggel. Francia álláspont szerint a piacvezető szereplők emlegetése csak további reklámot jelentene a honlapok számára, a kisebb közösségi portálok azonban vegyes érzésekkel fogadták a szigorítást. "Egyensúlyt kellene találni a szabadság és a méltányosság között" - mondta Emmanuel Cassimatis, a Goodwizz.com nevű oldal alapítója.

Kádár Tamás: Nincs jó válasz

Kádár Tamás: Nincs jó válasz

Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.