Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
Nem ejthetik ki a jövőben a közösségi portálok nevét, így a Twitter és a Facebook szavakat a francia televíziók és rádiók adásban lévő kollégái, mert a médiahatóság szerint a népszerű oldalak nevének használata reklámnak minősül.
Az állomások továbbra is beszélhetnek a közösségi hálóról, annak két leglátogatottabb helyéről, de csak úgy, hogy körülírják őket - írta meg internetes oldalán a BBC. Az internethasználók szerint a kormányzat túlságosan is nagy lelkesedéssel szabályozza az új médiát és az internet világát.
A francia műsorszóróknak nehéz dolguk lesz, mert más országok példáját követve szintén jelen vannak a közösségi portálokon, mindenekelőtt a Facebookon és a Twitteren, hogy még szorosabbra fűzzék a kapcsolatot a közönséggel. Francia álláspont szerint a piacvezető szereplők emlegetése csak további reklámot jelentene a honlapok számára, a kisebb közösségi portálok azonban vegyes érzésekkel fogadták a szigorítást. "Egyensúlyt kellene találni a szabadság és a méltányosság között" - mondta Emmanuel Cassimatis, a Goodwizz.com nevű oldal alapítója.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.