szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Egy sörözésnél jobban semmi sem tudja közelebb hozni egymáshoz az embereket. Valahogy így gondolkodott a kanadai Molson sörgyár is, amely a Google technológiáját használva egy remek marketingakciót talált ki.

Ha valaki mostanában Kanadában jár, jobban teszi, ha előkapja a nyelvtudását, azzal ugyanis most némi ingyen sörhöz juthat. A Molson nevű sörgyár egy olyan hűtőt készített, amibe a Google nyelvfelismerő szolgáltatását is beépítették. A cég klasszikus szlogenje az "I am Canadian" (magyarul: kanadai vagyok), amit a felismert 40 nyelv közül legalább haton kell elmondani a hűtőnek, hogy az ajtaja kinyíljon.

Molson Canadian

A Molson marketingkampányához készül videóból jól látszik, hogy egy egyszerű hűtőszekrény is képes közelebb hozni egymáshoz az embereket és a kultúrákat is. Főleg, ha sör van benne.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!