szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

1996-ban Henry Kissinger volt amerikai külügyminiszter volt az Economist című gazdasági hetilap főszereplője, most ugyanazt a poént ellőtték Eric Schmidt Google-vezérrel.

Na, ez elég kimerítő míting volt, itt az idő, hogy kicsit kiengedjük a gőzt - gondolja az Economist reklámjában szereplő, lift előtt topogró fiatalember, ám amikor észreveszi, hogy a Google vezére, Eric Schmidt vele együtt száll be, felteszi magának a kérdés: készen állunk egy jó beszélgetésre?

A reklám üzenete persze az, hogy aki Economistet olvas, annak nem jelent gondot, hogy tájékozottságával lehengerelje beszélgetőpartnerét.

A reklám az Economist 1996-os filmjének újabb verziója. Abban egy repülőgép első osztályán utazó üzletembert látunk, amint épp kikéri magának a pezsgőt és a nasst, és kényelmesen elhelyezkedik, mire a mellette lévő helyre leül Henry Kissinger volt amerikai külügyminiszter. A szlogen ugyanaz: Készen állunk egy jó beszélgetésre? - gondolja a férfi, mire kicsit mélyebbre süllyed székében.

Ha szeretne további hasznos híreket olvasni, iratkozzon fel hírlevelünkre!

Kóka János: Nekem is furcsa, hogy Orbánék elvittek az Emírségekbe tárgyalni

Kóka János: Nekem is furcsa, hogy Orbánék elvittek az Emírségekbe tárgyalni

„Elfogadhatatlan kockázatot” jelent, újabb országban tilos kormányzati gépeken használni a DeepSeeket

„Elfogadhatatlan kockázatot” jelent, újabb országban tilos kormányzati gépeken használni a DeepSeeket

Le Figaro-kommentár: Jalta szellemében készül felosztani a világot Trump és Putyin

Le Figaro-kommentár: Jalta szellemében készül felosztani a világot Trump és Putyin

Olcsó villanyautót a népnek: íme a VW nyomott árú újdonsága

Olcsó villanyautót a népnek: íme a VW nyomott árú újdonsága