szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

1996-ban Henry Kissinger volt amerikai külügyminiszter volt az Economist című gazdasági hetilap főszereplője, most ugyanazt a poént ellőtték Eric Schmidt Google-vezérrel.

Na, ez elég kimerítő míting volt, itt az idő, hogy kicsit kiengedjük a gőzt - gondolja az Economist reklámjában szereplő, lift előtt topogró fiatalember, ám amikor észreveszi, hogy a Google vezére, Eric Schmidt vele együtt száll be, felteszi magának a kérdés: készen állunk egy jó beszélgetésre?

A reklám üzenete persze az, hogy aki Economistet olvas, annak nem jelent gondot, hogy tájékozottságával lehengerelje beszélgetőpartnerét.

A reklám az Economist 1996-os filmjének újabb verziója. Abban egy repülőgép első osztályán utazó üzletembert látunk, amint épp kikéri magának a pezsgőt és a nasst, és kényelmesen elhelyezkedik, mire a mellette lévő helyre leül Henry Kissinger volt amerikai külügyminiszter. A szlogen ugyanaz: Készen állunk egy jó beszélgetésre? - gondolja a férfi, mire kicsit mélyebbre süllyed székében.

Ha szeretne további hasznos híreket olvasni, iratkozzon fel hírlevelünkre!

Hatalmas gödröt ástak Bábolna mellett, 1400 szarvasmarhát öltek le

Hatalmas gödröt ástak Bábolna mellett, 1400 szarvasmarhát öltek le

„Be akartam bizonyítani, hogy anya is okos”

„Be akartam bizonyítani, hogy anya is okos”

Mi térít el valakit az oltásellenességtől?

Mi térít el valakit az oltásellenességtől?

Karácsony: Orbán nyilván nem azt akarta mondani, hogy ami jár az arab befektetőnek, az nem jár a budapestieknek

Karácsony: Orbán nyilván nem azt akarta mondani, hogy ami jár az arab befektetőnek, az nem jár a budapestieknek