Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Az Economist a Google-vezérrel forgatta újra a Kissinger-reklámot
szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?
1996-ban Henry Kissinger volt amerikai külügyminiszter volt az Economist című gazdasági hetilap főszereplője, most ugyanazt a poént ellőtték Eric Schmidt Google-vezérrel.
Na, ez elég kimerítő míting volt, itt az idő, hogy kicsit kiengedjük a gőzt - gondolja az Economist reklámjában szereplő, lift előtt topogró fiatalember, ám amikor észreveszi, hogy a Google vezére, Eric Schmidt vele együtt száll be, felteszi magának a kérdés: készen állunk egy jó beszélgetésre?
A reklám üzenete persze az, hogy aki Economistet olvas, annak nem jelent gondot, hogy tájékozottságával lehengerelje beszélgetőpartnerét.
A reklám az Economist 1996-os filmjének újabb verziója. Abban egy repülőgép első osztályán utazó üzletembert látunk, amint épp kikéri magának a pezsgőt és a nasst, és kényelmesen elhelyezkedik, mire a mellette lévő helyre leül Henry Kissinger volt amerikai külügyminiszter. A szlogen ugyanaz: Készen állunk egy jó beszélgetésre? - gondolja a férfi, mire kicsit mélyebbre süllyed székében.