szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

Az Initiative Média Kft. nyerte meg a Magyar Posta Zrt. beszerzési igazgatóságának 1 milliárd 690 millió forintos keretösszegű, médiaügynökség-kiválasztási tenderét - derült ki a hétfői Közbeszerzési Értesítőből.

A kiírás 2014-re és 2015-re szólt, a tárgyalásos közbeszerzésre két ajánlat érkezett, de a másik ajánlattevő nevét nem közölte a kiíró. A tendert lezáró döntés tavaly december 18-án született.

A feladat médiatervezés, médiafoglalás- és vásárlás, különös tekintettel hirdetések megjelentetésére, illetve kampányok szervezésére. A hirdetéseket a nyomtatott, az elektronikus és online médiában, valamint a kültéri hirdetési felületeken kell megjeleníteni.

A célország Magyarország, de esetlegesen az Európai Unió tagországai, valamint Oroszország és Ukrajna is szóba jöhet.

Ha szeretne további hasznos híreket olvasni, iratkozzon fel hírlevelünkre!

Berángatnak egy olyan politikai térbe, ahol semmi keresnivalónk nincs

Berángatnak egy olyan politikai térbe, ahol semmi keresnivalónk nincs

Nemzetközi újságíró-szervezetek tiltakoznak az átláthatósági törvény miatt

Nemzetközi újságíró-szervezetek tiltakoznak az átláthatósági törvény miatt

Dobrev Klára az egyetlen jelölt a DK elnöki posztjára

Dobrev Klára az egyetlen jelölt a DK elnöki posztjára

Jamie Lee Curtis elárulta, miért vetette alá magát plasztikai műtétnek

Jamie Lee Curtis elárulta, miért vetette alá magát plasztikai műtétnek