szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

Az Initiative Média Kft. nyerte meg a Magyar Posta Zrt. beszerzési igazgatóságának 1 milliárd 690 millió forintos keretösszegű, médiaügynökség-kiválasztási tenderét - derült ki a hétfői Közbeszerzési Értesítőből.

A kiírás 2014-re és 2015-re szólt, a tárgyalásos közbeszerzésre két ajánlat érkezett, de a másik ajánlattevő nevét nem közölte a kiíró. A tendert lezáró döntés tavaly december 18-án született.

A feladat médiatervezés, médiafoglalás- és vásárlás, különös tekintettel hirdetések megjelentetésére, illetve kampányok szervezésére. A hirdetéseket a nyomtatott, az elektronikus és online médiában, valamint a kültéri hirdetési felületeken kell megjeleníteni.

A célország Magyarország, de esetlegesen az Európai Unió tagországai, valamint Oroszország és Ukrajna is szóba jöhet.

Ha szeretne további hasznos híreket olvasni, iratkozzon fel hírlevelünkre!

Kirúgták az olasz válogatott szövetségi kapitányát a norvégok elleni zakó után

Kirúgták az olasz válogatott szövetségi kapitányát a norvégok elleni zakó után

Tenki Réka és Nagy Zsolt kegyetlen, de túl ismerős világba engednek be

Tenki Réka és Nagy Zsolt kegyetlen, de túl ismerős világba engednek be

Mindenki megy Balatonra, már a pünkösdi hétvége első napján összeomlott a vasúti közlekedés

Mindenki megy Balatonra, már a pünkösdi hétvége első napján összeomlott a vasúti közlekedés

Népszava: Kényszerítik a Fideszes polgármestereket, hogy Ukrajna ellen kampányoljanak

Népszava: Kényszerítik a Fideszes polgármestereket, hogy Ukrajna ellen kampányoljanak