szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

Az Initiative Média Kft. nyerte meg a Magyar Posta Zrt. beszerzési igazgatóságának 1 milliárd 690 millió forintos keretösszegű, médiaügynökség-kiválasztási tenderét - derült ki a hétfői Közbeszerzési Értesítőből.

A kiírás 2014-re és 2015-re szólt, a tárgyalásos közbeszerzésre két ajánlat érkezett, de a másik ajánlattevő nevét nem közölte a kiíró. A tendert lezáró döntés tavaly december 18-án született.

A feladat médiatervezés, médiafoglalás- és vásárlás, különös tekintettel hirdetések megjelentetésére, illetve kampányok szervezésére. A hirdetéseket a nyomtatott, az elektronikus és online médiában, valamint a kültéri hirdetési felületeken kell megjeleníteni.

A célország Magyarország, de esetlegesen az Európai Unió tagországai, valamint Oroszország és Ukrajna is szóba jöhet.

Ha szeretne további hasznos híreket olvasni, iratkozzon fel hírlevelünkre!

Vaddisznóvadászatot engedélyeztek Pécs belterületén

Vaddisznóvadászatot engedélyeztek Pécs belterületén

Piros kis élményautó: 27 évesen szinte új BMW Z3 került eladósorba

Piros kis élményautó: 27 évesen szinte új BMW Z3 került eladósorba

Az NGM a gyurcsányozás hevében ellentmondott Orbánnak, miközben a miniszterelnök a rádióban beszélt

Az NGM a gyurcsányozás hevében ellentmondott Orbánnak, miközben a miniszterelnök a rádióban beszélt

A cégbíróság végül mégis megálljt parancsolt a mesésnek tűnő brazil államkötvénybiznisznek

A cégbíróság végül mégis megálljt parancsolt a mesésnek tűnő brazil államkötvénybiznisznek