Iszapbirkózás lett Trump vámháborújából
Nem világos, hogy a leginkább szablyacsörgetésnek tekinthető kereskedelmi háború átmegy egy langymeleg állapotba, vagy augusztus elsején totális káosz lesz a vége.
Hétfőn elindult a termelés a japán Toyota valamennyi szigetországi gyárában, ugyanakkor az alkatrészhiány miatt csupán a teljes kapacitás felével dolgoznak - közölte a vállalat hétfőn.
A világ vezető autógyártója közleményében arról tájékoztatott, hogy mintegy 150 alkatrész esetében fordul elő hiány. A márciusi pusztító földrengés és az azt követő szökőár után több japán ipari vállalat is termelése leállítására kényszerült a beszállítói láncok megszakadása miatt.
Az autógyártó április 27-ig folytatja termelését. Április 28. és május 9. között leállnak üzemei: ekkor lesz az "Arany Hét" ünnepe is, amikor úgyis szünetelne a termelés a szigetországi gyárakban. Május 10. és június 3. között ismét a teljes kapacitás felével működnek majd a gyárak. A június 6-án követő tervekről később dönt a vállalat. Hasimoto Siori, a társaság szóvivője hétfőn arról tájékoztatott, hogy a természeti csapások mintegy 260 ezer autónyi termeléskiesést okoztak az autógyártónak.
Nem világos, hogy a leginkább szablyacsörgetésnek tekinthető kereskedelmi háború átmegy egy langymeleg állapotba, vagy augusztus elsején totális káosz lesz a vége.
Már a Szijjártó-libling akkugyáraknak sem jut az egyedi állami támogatásokból. Az Állami Számvevőszék súlyos kritikákat fogalmazott meg e rendszerrel szemben, mert nem szolgálja a gazdaság érdekeit.
A világ legnagyobb húsipari cége, a brazil JBS a New York-i tőzsdére lépett, hogy finanszírozza a további növekedését. A zilált múltú vállalatot rendre megtalálják környezetvédők, politikusok és piacfelügyeletek.
Egészen hihetetlennek tűnő hírek, melyekről kiderült, hogy igazak. Hihető átverések. Mindkét fajtából jutott bőven az elmúlt hetekben a közösségi oldalakra.
Néhány szón, gesztuson múlt 1990-ben, hogy nem borította el Erdélyt az erőszak.