szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A japán márka nem valamelyik konkurense, hanem a vállalat igazgatója tette az erős kijelentést.

A cég ausztrál ágának vezetője Mutsuhiro Oshikiri szerint autóik "idejét múltak és túl drágák". Oshikiri alig 10 hete vezeti a rábízott egységet, de folyamatosan hangot ad annak az eltökéltségének, hogy kiderítse, miért döntenének többen a márka mellett.

A Mitsubishi pedig nem várt tétlenül az elmúlt időben sem, újraárazta és frissítette modelljeit, a jobb ár/érték arány ellenére viszont az eladások nem javultak. A tavalyi évben 5 százalékos eladáscsökkenést kellett elszenvedniük. Szemben a távoli piac 10 százalékos bővülésével.

Oshikiri szerint a márka az elmúlt években elvesztette jellegzetességeit. A felzárkózást a Mitsubishi következő modelljeivel a Mirage (kisautó Colt néven) és az új Outlander terepjáróval kezdheti a márka. Oshikiri megfogalmazta elvárásait is miszerint 25  százalékkal szeretné növelni az eladásokat a következő néhány évben és 8 százalékos piaci részt lefedni a japán márka modelljeivel - mondta egy ausztrál lapnak.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!