szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A hegyi felfutókra épített pillekönnyű versenygép szénszálas váza, motorja és néhány karosszériaeleme is az utcai modellből maradt meg.

Az Alfa Romeo 4C többször bebizonyította már, hogy az 1,75 literes motorja ellenére az egyik legélvezetesebb középmotoros sportkocsi, ami manapság kapható. Adná magát az ötlet, hogy valaki versenyautót építsen belőle, amire végre sor került, ugyanis Marco Gramenzi nemrég megbízta a Picchio Racinget, hogy készítsenek neki egy hegyi felfutókra specializált versenygépet.

Az eredmény egy 600 lóerős, gigantikus légterelőkkel megpakolt aszfaltszaggató lett, amiben az utcai modell motorja dolgozik, továbbá a szénszálas váz és néhány karosszériaelem is eredeti. A váltót viszont lecserélték egy Hewland szekvenciális szerkezetre, amely jobban bírja az extrém kiképzést.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!