Kicsi, de nagyon erős: 475 lóerős lett a Volkswagen T-Roc R

A német gyártó kompakt crossoverének végsebessége eléri a 285 km/h-t.

  • hvg.hu hvg.hu
Kicsi, de nagyon erős: 475 lóerős lett a Volkswagen T-Roc R

A Volkswagen három éve dobta piacra a kompakt szabadidőautók között versenyző és általunk is alaposan letesztelt T-Roc-ot, a T-Cross nagytestvérét és a Tiguan kisöccsét. A típus csúcsváltozata a Magyarországon 14,5 millió forinton nyitó T-Roc R, melynek 2 literes 4 hengeres turbós benzinmotorja 300 lóerős teljesítményű, illetve 400 Nm-es nyomatékú.

VW

A McChip tuningcég azonban azokra is gondol, akik az 1575 kilogramm tömegű, hétfokozatú DSG automata váltós, összkerék-hajtású T-Roc R produkcióját esetleg visszafogottnak találják. A számukra készített tuningolt crossover 175 extra lóerőt és 110 extra Nm-t vonultat fel, vagyis a végeredmény 475 lóerő, illetve 510 Nm.

McChip

Egyelőre nem tudni, hogy a 4,8 másodperces gyári 0-100-as szintidő mennyit javult, mindenesetre a végsebesség 250-ről 285 km/h-re emelkedett. A tuningcsomag ára 8999 euró (3,3 millió forint).

McChip

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

„A bukásoktól, brutális sérülésektől való félelem folyamatosan bennem van” – meséli Valter Attila országútikerékpár-versenyző a Penge podcast legújabb adásában, ahol arról is beszélget Szilágyi Áronnal és Kenyeres Andrással, hogy milyen gondolatok futnak át az agyán egy esés után, mekkora nyomást jelentett számára a 2021-es berobbanása, és milyen hatással vannak rá a kommentek.