szerző:
HVG
Tetszett a cikk?

A Range Rover Electric egy bőven 100 kWh feletti kapacitású akkumulátorból nyeri az energiát.

A Land Rover arról számolt be, hogy sikeresen zárult a tisztán elektromos hajtásláncú új Range Rover második észak-európai téli tesztje, melynek során több mint 70 ezer kilométeren keresztül feszegették az újdonság határait.

Range Rover Electric
JLR

A hatótávról egyelőre nem szól a fáma, azt viszont már tudni lehet, hogy a hamarosan hivatalosan is leleplezendő Range Rover Electric egy 117 kWh kapacitású, 344 prizmatikus cellás akkumulátort és egy igen fejlett hőszivattyút vonultat fel.

A duplamotoros összkerék-hajtású luxusterepjáró 550 lóerős teljesítményűnek, illetve 849 Nm nyomatékúnak ígérkezik, vagyis erősebb, mint az 530 lovas és 750 Nm-es produkcióra képes P530-as kivitel, mely egy BMW-től származó 4,4 literes biturbó V8-as motort vonultat fel.

Range Rover Electric
JLR
Range Rover Electric
JLR

A Range Rover legerősebb verziójában, a P615-ben ugyanezen 8 hengeres motor 615 lóerős változata található.

A benzines csúcsmodell 2,8 tonnát nyom a mérlegen, és várhatóan az elektromos verzió sem lesz ennél könnyebb.

Range Rover Electric
JLR
HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!