szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Lidl több európai országban is elérhető Parkside barkácsbrandjének az új arca lett az akciósztár és egykori kormányzó Arnold Schwarzenegger.

Az idén 50 éves szupermarketlánc, a Lidl ledobta a marketing-atombombát, mivel gyakorlatilag az egyik legnagyobb nevet sikerült saját márkájuk, a Parkside mögé tenni. A 76 éves Arnold Schwarzenegger lett a Lidl barkácstermékeinek új arca – talált rá a Telex a European Supermarket Magazin hírére.

A volt politikus és színész egy reklámfilmben is népszerűsíti a barkácseszközöket, például fűrészt, akkus fúrót úgy, hogy közben filmbe illő szöveget mond: "azért vagyok itt, hogy a sikerhez való eszközeimről beszéljek. Minden, amit valaha is felépítettem, azért volt, mert a kezemben volt az erő, akárcsak neked. Nem féltem hibázni, a megszokottól eltérően gondolkodni"  – mondja, majd a következő pillanatban az Ovizsaru című filmjét megidézve arról beszél az őt földön ülve hallgató gyerekeknek, hogy mennyire fontos a kreatív gondolkodás.

Schwarzenegger nem először áll be egy márka mögé: 2019-ben a SodaStream kampányának arca lett.
HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!