szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Fennállásának 25. évfordulóját ünnepli az Amerikai pavilon, amely a Cannes-i Filmfesztivál sajtóközpontjaként a sztárok és újságírók fő találkozási helyszíne. Az idén az interjúzás közben kiszáradt torkokat Coca-Cola helyett szódával locsolják.

A május 15-én kezdődött filmfesztivál a világ egyik legjelentősebb és legismertebb médiaeseménye, amelyre az idén több mint 4500 újságíró és 300 televíziós stáb regisztrált a világ 88 országából. A tizenkét napig tartó esemény alatt a Földközi-tenger partján fekvő dél-franciaországi kikötőváros lakóinak száma közel a háromszorosára nő, amely nagy hatással van a környezetre is. Az idén feltehetőleg jóval kevesebb amortizált kólás üveggel és dobozzal találkoznak majd a Croisette látogatói. Több mint 20 évi főszponzorság után a Coca-Colát a SodaStream váltotta a fesztiválon.

Mivel a szódagépek használata mellett nincs szükség PET palackokba és fémdobozokba csomagolt üdítők beszerzésére, a hulladék mennyisége valószínűleg csökken. A sztárok meg is tarthatják a szénsavasító palackokat, melyekben a frissítőt kapják, sőt a hét folyamán folyamatosan újratölthetik SodaStream szódával, ízesített szörpökkel, de akár pezsgővel és koktélokkal is. Hát, biztos nagy szükségük is lesz rá…

 

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!