szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

A Reklám Világszövetség Magyar Tagozata és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége 2008-ban immár hetedik alkalommal rendezi meg a nemzetközi és magyarországi marketingkommunikációs szakma, a hatékony reklámozásról szóló versenyét, az EFFIE-t.

A pályázatról szóló közlemény szerint pályázni idén is az elmúlt mintegy másfél év hatékony kampányaival lehet. A szervezők a pályaműveket június 23-ig várják, hogy aztán a mintegy 80 fős szakmai zsűri megítélhesse mely kampányok bizonyultak a leghatékonyabbaknak.

A pályaműveket 10 kategóriába lehet nevezni, a szóban forgó termék vagy szolgáltatás jellegétől függően. Az adott pályaművet beküldheti a médiaügynökség, vagy a kreatív ügynökség vagy maga az ügyfél is.

A sikeres EFFIE pályázat ismérveiről a szervezők workshopot tartanak májusban, ahová várják az érdeklődőket, régi és új pályázókat.

A kategóriánkénti Arany-, Ezüst- illetve Bronz EFFIE-t a nagyszabású októberi díjkiosztó gálaesten vehetik majd át az idei legjobbak. Tavaly a verseny fődíját, a platina díjat az Insomnia Reklámügynökség nyerte el a Balatoni nyár című kampányával, amelyet a Magyar Turizmus Zrt. megbízásából készített.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

hvg.hu Vállalkozás

Bevásárlóközpont vagy háztető is lehet már reklámhordozó?

Lassan elcsépelt fogalomnak számít a reklámzaj kifejezés, hiszen lépten-nyomon belebotlunk. A kérdés az, hogy valóban megtalálnak-e? Nagyobb esélyük van-e a mindennapitól eltérő technikát alkalmazó koncepcióknak? Íme néhány magyar vállalkozók számára is elérhető megoldás.

MTI Plázs

Világméretű stop az egészségtelen élelmiszerek reklámjának?

A Fogyasztók Világszervezete (Consumers International - CI) és az Elhízás Elleni Nemzetközi Akciócsoport (International Obesity Taskforce - IOTF) által kidolgozott nemzetközi kódrendszer szerint reggel 6 és este 9 óra között minden elektronikus médiumban tilos az egészségtelen élelmiszerek reklámja. A Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület (OFE) egyetért a nemzetközi kampánnyal.

MTI Plázs

Be kellene tiltani a gyógyszerreklámokat?

Az Egyesült Államokban ismét napirendre került a gyógyszerreklámok betiltásának kérdése, mert több társadalmi szervezet szerint több gondot okoznak, mint amennyi hasznuk van. Persze haszon azért jócskán keletkezik: a portékáikat hirdető gyógyszergyárak pénztáraiban.

hvg.hu Shake

A Superbowl legjobb reklámjai - videókkal

Az amerikai futballbajnokság döntője nézettsége miatt eredménytől függetlenül a legjelentősebb esemény a hirdetési piacon. A tegnap esti szpotokból szemezgettünk.