Itt az új MNB-program: jön a minősített vállalati hitel
Új minősített hitelterméke vezet be a Magyar Nemzeti Bank. Milyen előnyöket tartogat ez a lehetőség a vállalkozások számára?
Nem csak embertelen volna a közlekedési szakszervezet szerint, ha 400 órára emelnék a túlórakeretet, hanem az ő szakmájukban életveszélyes is.
Embertelen, a közlekedési dolgozóknál pedig életveszélyes Kósa Lajosék terve a túlórakeret emeléséről – figyelmeztetett a Közúti Közlekedési Dolgozók Szakszervezete. Szatmáry Kristóf és Kósa a mostani 300-ról 400 órára emelné meg az éves túlórakeretet ott, ahol kollektív szerződés van.
Baranyai Zoltán, a szakszervezet elnöke azt mondta a portfolio.hu szerint: a közúti közösségi közlekedésben foglalkoztatott buszsofőrök szinte minden cégnél már eddig is évi 300 órát túlórázhattak, ezen felül viszont még így is havi 30-40 óra pluszt töltenek a munkahelyükön. Ez utóbbi nem munkaidő, csak rendelkezésre állás, de így is 11-12 órát tesz ki a vezetés és a rendelkezésre állás.
Kósa és Szatmáry szerint a javaslatuk oka egyszerű: aki többet akar dolgozni és keresni, az tehesse ezt meg.
Új minősített hitelterméke vezet be a Magyar Nemzeti Bank. Milyen előnyöket tartogat ez a lehetőség a vállalkozások számára?
Mit mutatnak a kutatási adatok? Kell aggódni a munkahelyek elvesztése miatt?
Változásokat jelentettek be a Demján Sándor Tőkeprogramhoz kapcsolódó Demján Sándor Tanácsadási Voucher Programban.
A cégértékelés egy bonyolult, összetett folyamat, vannak azonban széles körben elfogadott értékelési módszerek, amelyek erre alkalmazhatók.