szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Főleg Amerikában ment nagyot a luxusmárka.

Száztizenöt éves történelmének legjobb üzleti évét zárta 2018-ban a Rolls-Royce. A luxusautóból 4 107 darabot értékesítettek.

Az autóból a legtöbbet az amerikai kontinensen vették meg.

A Rolls-Royce hagyományosan nem közli, melyik modellből pontosan hány darabot szállított. Emögött a márka exkluzivitásának megőrzése áll: nem tenne jót az imidzsnek, ha kitudódna, hány ezer Phantom járja az utakat. Annyi azonban tudható a Top Gear szerint, hogy az új, Cullinan névre hallgató, és a márka hagyományos dizájnjától eltérő terepjárónak jelentős szerepe van a felfutásban.

Az üzleti eredményhez hozzájárul, hogy a Rollsok többségét messze nem alapfelszereltséggel értékesítik.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!