Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések az üzleti stratégiába építéséhez.
A takarmány ára drasztikusan nő, emiatt drágulnak a termékek a terméktanács szerint.
A liszt, a hús és a tojás után a tej is jelentősen drágulni fog - számolt be az RTL Klub Híradója.
Már 30%-os költségugrásról beszélnek a terméktanácsnál, és akárcsak a húsipar, ők is a takarmányárak drámai emelkedésére hivatkoznak. Azt mondják, a többletterhet fokozatosan hárítják a vevőkre.
A sajtért, a vajért és a tejfölért is többet kérhetnek a boltokban.
A csatorna emlékeztet, hogy a KSH adatai szerint egy háromtagú család évente átlagosan 130 ezer forintot költ tejtermékekre, azaz példuál egy 10 százalékos drágulás évi 13 ezer forinttal növelheti a kiadásokat.
További részéletek az RTL Klub híradásában:
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések az üzleti stratégiába építéséhez.
Összefoglaló az aktív pályázatok legfontosabb feltételeiről: kik pályázhatnak, mekkora összeget lehet igényelni, mire fordítható az elnyert támogatás.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Milyen jogi megfelelési követelményekre kell figyelnie a vállalkozásoknak, ha MI-alapú eszközöket használnak a munkaügyi területeken?
Hollandok tömegei vesztették el napok alatt életük minden megtakarítását, amikor 1637-ben összeomlott a tulipánpiac – az elrettentő példa évszázadok óta alapja a túltermelésről és a spekulációról megírt elméleteknek. Az egészben annyi a szépséghiba, hogy talán meg sem történt. Vagy legalábbis nem úgy, mint ahogy évszázadokon át hitték.
Magyarország, Szlovákia és Románia sincs jó helyzetben.
Felföldi József szerint a végjátékban a NER levetett minden álcát, és már simán csak lop.