szerző:
ingatlanmenedzser.hu
Tetszett a cikk?

A befészkelésnek (sugomori) elnevezett trend szerint a japánok amennyire csak lehet, mindent...

A befészkelésnek (sugomori) elnevezett trend szerint a japánok amennyire csak lehet, mindent otthon intéznek el, hogy pénzt spóroljanak és megkíméljék magukat a mindennapi stressztől. Ha lehetőségük van rá, nem nagy áruházakban vásárolnak be, hanem online módon. Így gyakran nemcsak kevesebbet költenek, hanem könnyebben észre is veszik a különleges ajánlatokat.




Ahelyett hogy moziba mennének, a  "fészeklakó" japánok inkább DVD-t kölcsönöznek, és házhoz szállított ételt esznek. Sokan saját masszázskanapét is beszereznek, hogy tökéletes legyen az otthoni kikapcsolódás. Az ezeket a termékeket és szolgáltatásokat kínáló cégek természetesen élvezik a stressz és a válság rájuk nézve pozitívnak számító hatásait.
HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!