szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Bár az Y generáció tagjai már gyerekkorukban találkoztak az internetes eszközökkel, csak részben alakítják tudatosan digitális identitásukat, amely 70-80 százalékban önazonos, 20-30 százalékban viszont az határozza meg, hogy mások mit mondanak róluk a neten. Többségük úgy véli, "ami nincs az interneten, az nem is létezik", ugyanakkor mivel tapasztalták, hogy feltöltött tartalmaikkal visszaélhetnek, többen már törekednek a rejtőzködésre is – többek között ez is kiderült a Budapesti Gazdasági Főiskola Kutatóközpontjának vizsgálatából.

Habár az Y generáció már gyerekkorában találkozhatott a digitális technológiákkal, a kutatás eredményei azt mutatják, hogy a munkavállalás előtt álló fiatalok csak részben rendelkeznek stratégiával és eszközökkel digitális identitásukat illetően: sokkal inkább megfigyelők, internetes aktivitásaik leginkább a napi feladatokhoz és eseményekhez kapcsolódnak. Úgy vélik, ha belépnek majd a munka világába, elsősorban új életükre, munkájukra és leendő családjukra szeretnének koncentrálni.

Részletek a Jobline Magazinban.

Ukrajna folyamatosan veszi át az uniós jogot az egészségügy területén

Ukrajna folyamatosan veszi át az uniós jogot az egészségügy területén

Elmenti a ChatGPT az összes képét, később is használhatja őket

Elmenti a ChatGPT az összes képét, később is használhatja őket

Kiderült, mi okozta Michelle Trachtenberg halálát

Kiderült, mi okozta Michelle Trachtenberg halálát

Nézze meg: elkészült négy film, mindegyiket egy iPhone-nal forgatták

Nézze meg: elkészült négy film, mindegyiket egy iPhone-nal forgatták