szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Bár az Y generáció tagjai már gyerekkorukban találkoztak az internetes eszközökkel, csak részben alakítják tudatosan digitális identitásukat, amely 70-80 százalékban önazonos, 20-30 százalékban viszont az határozza meg, hogy mások mit mondanak róluk a neten. Többségük úgy véli, "ami nincs az interneten, az nem is létezik", ugyanakkor mivel tapasztalták, hogy feltöltött tartalmaikkal visszaélhetnek, többen már törekednek a rejtőzködésre is – többek között ez is kiderült a Budapesti Gazdasági Főiskola Kutatóközpontjának vizsgálatából.

Habár az Y generáció már gyerekkorában találkozhatott a digitális technológiákkal, a kutatás eredményei azt mutatják, hogy a munkavállalás előtt álló fiatalok csak részben rendelkeznek stratégiával és eszközökkel digitális identitásukat illetően: sokkal inkább megfigyelők, internetes aktivitásaik leginkább a napi feladatokhoz és eseményekhez kapcsolódnak. Úgy vélik, ha belépnek majd a munka világába, elsősorban új életükre, munkájukra és leendő családjukra szeretnének koncentrálni.

Részletek a Jobline Magazinban.

Magyar Sajtó-díjat kapott a kegyelmi ügyet kirobbantó újságíró

Magyar Sajtó-díjat kapott a kegyelmi ügyet kirobbantó újságíró

Első hivatalos fotókon a debreceni BMW testvére, az új i3-as

Első hivatalos fotókon a debreceni BMW testvére, az új i3-as

Meghalt Vitár Róbert

Meghalt Vitár Róbert

A családban bárkinek okozhat kellemetlenséget az aranyér

A családban bárkinek okozhat kellemetlenséget az aranyér