szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

2010-re az Adidas legalább 5 ezer egységet szeretne működtetni Kínában, mivel a hivatalos kínai adatok szerint 2010-re legalább 500 millió ember űz majd valamilyen sportot a távol-keleti országban.

 Egy nemrégiben kiadott tudósítás szerint az Adidas kétnaponta nyit újabb egységet. Ráadásul a következő évben is ezt az ütemet kívánják tartani, ami erősen valószínűsíti, hogy nagyra törő terveik megvalósulhatnak, melyek szerint 2008-ra az ágazat piacvezető márkájává szeretne válni. Mindenesetre a cég számára Kína jelenti a legnagyobb piacot jövőre, bár jelen pillanatban még Japán az, ahol a legtöbb eladást realizálják. Pillanatnyilag 650 kínai városban működik egysége a hálózatnak, ezek legtöbbje franchise-ban üzemel.

 Forrás: http://franchiseportal.hu/

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

Vállalkozás

Milyen szolgáltatások vezetik a franchise népszerűségi toplistát?

A franchise egyre elterjedtebb üzleti formává válik szerte Európában. Németországban például 430 ezer ember dolgozik franchise-ban ezáltal közel 40 milliárdos forgalmat generál. Ausztriában 100 ezernél is nagyobb a szektorban dolgozók száma, a forgalom 4,5 milliárd körül mozog. Mégis milyen iparágakban vezet a franchise?

hvg.hu Vállalkozás

Füstmentes franchise-módszerek

Dohányzás leszoktató módszerek zöme nélkülözi a tudományos és tapasztalati hátteret, a vállalkozók viszonylag kis befektetéssel olcsón kínálják szolgáltatásukat. Vannak olyan világhírű dohányzás leszoktató cégek, akik kezelés esetén, pénzfizetési garanciát is adnak. Mit kínálnak a magyar piacon?

hvg.hu Vállalkozás

Ötezer vállalkozó és 110 hálózat vett részt a franchise-kiállításon

Több mint ötezer vállalkozó látogatott el november 15. és 17. között a Hungexpo Budapesti Vásárközpontba, hogy megismerje azon franchise-hálózatokat, amelyek Magyarországon, valamint a régióban partnereket keresnek. A legnagyobb érdeklődés az otthon végezhető, valamint az alacsony befektetést igénylő hálózatok iránt mutatkozott. A vártnál is nagyobb volt a tőkeerős látogatók száma, több százan kerestek mester-franchise - hazánkban vagy a régióban kizárólagos terjeszkedést jelentő - lehetőséget.

hvg.hu Ingatlanmenedzser

Mi a franchise titka?

Az ingatlanvásárlók 60 százaléka bizalommal fordul a hazai franchise cégekhez, amelyeknek mérete évről-évre nő. Hogyan működnek az ilyen hálózatok, és mióta vannak jelen Magyarországon?