szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Minden idők legnagyobb heti forgalmát bonyolította a Premier Outlet Center az elmúlt héten. A legnagyobb hazai ruházati outlet központban szombaton több üzletben az utcáig állt a sor a tavaszi árukészletért. A több márka gyári outlet boltját egyesítő center növekedése 2012 decembere óta folyamatos, mutatva, hogy a magyar vásárlók egyre jobban bíznak az ilyen típusú értékesítésben. A forgalom 14,5 százalékkal múlta felül a – szintén kiemelten sikeres – 2012-es aranyvasárnap hetét.

Múlt hévégén tizenkettedik alkalommal rendezte meg a Premier Outlet Center immár hagyománynak számító vásárlási maratonját, amellyel rekordszámú érdeklődőt szólított meg a szombati napon, így több üzletben is komoly sorok alakultak ki. A siker a forgalom tekintetében is megmutatkozott: a center 2004 óta tartó történetének legjobb hetét zárta.

Az átlagos költés 9000 forint körül alakult a hétvégén, ami kimagasló annak fényében, hogy a márkás ruhák a 30-70 százalékos kedvezményt jelentő outlet árnál is olcsóbban voltak megvásárolhatók. A 2013-as tavaszi vásárlási maratonra 6,6 százalékkal többen látogattak el, mint a 2012-es hasonló akcióra, az üzletek pénteken és szombaton este 10-ig tartó nyitva tartással készültek a megnövekedett forgalomra.

A Premier Outlet Center karácsony után is kiemelten sikeres időszakról számolt be, a mostani forgalom azonban 14,5 százalékkal múlta felül a tavalyi aranyvasárnap hetét, mutatva, hogy – az amerikai trendekhez hasonlóan – Magyarországon is egyre nagyobb a bizalom az outlet üzletekben. Az ilyen típusú kereskedelmi gyakorlatot ugyanis szigorú szabályok és szerződéses keretek kötelezik arra, hogy legalább 30 százalékos, valós árkedvezményt biztosítson az eredeti kiskereskedelmi árból.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!