Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Nagy nemzetközi márkák uralják a magyarországi márkarangsort, de az élen a Pöttyös végzett, megelőzve a Facebookot és a Google-t – tájékoztatott kutatása eredményeiről a Millward Brown nemzetközi piackutató cég csütörtökön.
Az eltérő termékkategóriákat értékelő felmérés ezer magyar megkérdezett véleménye alapján született, és külön vizsgálta a férfiak, a nők vagy éppen a szinglik márkaviszonyulását.
A válaszadók 70 előre felkínált és tetszőleges számú szabadon választott márka közül nevezték meg a hozzájuk közel és kevéssé közel állókat. A minta nem, kor, régió, településtípus és végzettség szerint reprezentálja a 18-59 éves magyarországi lakosságot. A legszeretettebb márka 2013-ban a Pöttyös lett, az összesített top 10-be a klasszikus magyar márkák közül a Pick és a Szentkirályi került még be.
A dobogósok után rendre a Milka, a T-Mobile, a Pick, a Vodafone, a Danone, a Coca-Cola és a Szentkirályi következik. A kutatásból kiderül, hogy a férfiaknál a Pick és az Unicum mellett jó néhány sörmárka, míg a nőknél a Milka-Danone-Ariel trió szerepelt az összesített eredménynél kedvezőbben.
Érdekesség, hogy a szinglik körében a Facebook a "csúcsmárka", illetve az is figyelemreméltó, hogy a hazai tőzsdei favoritok jellemzően megosztóak, az OTP és a Mol például "hideget-meleget" egyaránt kapott – olvasható a Millward Brown közleményében.
A rangsor elsősorban fogyasztói ragaszkodást fejez ki. "Mondhatjuk, hogy az a márka, amelyik előrébb van, közelebb áll a fogyasztók szívéhez. Szól arról, hogy kiket nem cserélnénk el szívesen, melyek azok a márkák, amelyeket akkor is szeretnénk a közelünkben tudni, akkor is szeretnénk találkozni velük, ha minden megváltozik körülöttünk" – idézi a közlemény Virágh Miklóst, a Millward Brown ügyfélkapcsolati vezetőjét.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Egy magyar bombaszakértő segítette az 1920-as években a japán elnyomás ellen harcoló koreai szabadságharcosokat – derül ki Csoma Mózes, a Károli Gáspár Református Egyetem bölcsészkarának dékánja, volt dél-koreai magyar nagykövet tanulmányából.
Olaszországi nyaralása idején történt végzetes baleset az osztrák extrémsportolóval.
Az Evergrande csődje óta tudhatjuk: elég nagy bajok vannak a kínai ingatlanszektorral.