szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?
Értékelje a cikket:
Köszönjük!

A céglogó az egyik legmeghatározóbb eleme az arculatnak, így tervezésekor érdemes odafigyelni, hogy mindenki azt lássa benne, amit üzenni szeretnénk. Íme néhány példa, amikor ez nem sikerült.

 

Az Arlington Pediatric Center a 18 év alatti gyerekek egészségvédelmével foglalkozik az Egyesült Államokban, Texasban. Logójuk egy felnőttet ábrázol, amint egy kiskorúról gondoskodik. Legalábbis ezt próbálták kommunikálni, de a – köztudottan konzervatív gondolkodású – texasiak egészen mást láttak bele. A logót azóta lecserélték.

 

A Kudawara Pharmacy egy egykori japán patika, melynek logója egyszerűen, minimális dizájnnal a cég kezdőbetűjét formázza, de bárhogy nézzük, mi két alakot látunk benne. A cég már megszűnt.

 

 

A Rising Sun Sushi egy étteremlánc, amely Dél-Ázsia-szerte megtalálható. Logóján egy, a keleti építészetre jellemző ház látható, háttérben a felkelő nappal. A logó mára megváltozott, csak a felkelő nap maradt.

 

 

 

 

Az A-style cég logója kakukktojás a listán. Ugyan itt is könnyű többet látni a cég kezdőbetűjénél, azonban ebben az esetben ez nem véletlen. A provokatív megjelenés – mint később kiderült – az olasz ruházati cég marketingstratégiájának része.

 

 

 

A fiataloknak kínált jazz táncórák hirdetése már kevésbé kétértelmű, itt első ránézésre minden rendben van. Rossz az, aki rosszra gondol. Bár ha kicsit távolabbról vizsgáljuk a táncoló fiatalokat, mintha…

További félresikerült logókat talál a Business Insider oldalán.

Ha szeretne további hasznos híreket olvasni, hírlevelünkre feliratkozva megteheti!

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!