Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések az üzleti stratégiába építéséhez.
A globális edzőcipőpiacon százalékokban mérhető szegmens azoké a specialistáké, akik a korlátozott számban gyártott, ritka lábbeliket adják-veszik. A masszívan, évi 1 milliárd dollárt generáló másodlagos piacon továbbra is Jordan a király.
A tornacipők-edzőcipők éves kereskedelmi forgalma 55 milliárd dollár – írja a Business Insider, hozzátéve, hogy a másodlagos piacon viszont évente 1 milliárd dollárt fizetnek azok a vevők, akik ritka és limitált darabszámban készített cipőkre vágynak. Amerikában leginkább a régi Nike, és főleg: a legendásan jó kosaras és üzletember Michael Jordan saját márkája megy. Egy-egy kurrensebb csukáért az ún. "sneakerheads" vevők hajlandóak nemcsak sorba állni, de órákig várakozni is, csak hogy (akár) több tízezer dollárt is fizessenek azért, hogy a kezeik közé kaphassák az áhított pár cipőt.
A gazdasági portál videókörképet forgatott a jelenségről. Íme:
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések az üzleti stratégiába építéséhez.
Összefoglaló az aktív pályázatok legfontosabb feltételeiről: kik pályázhatnak, mekkora összeget lehet igényelni, mire fordítható az elnyert támogatás.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Milyen jogi megfelelési követelményekre kell figyelnie a vállalkozásoknak, ha MI-alapú eszközöket használnak a munkaügyi területeken?
Chuck Palahniuk 2023-as regénye, a Nem tart örökké már magyarul is olvasható, és választ ígér arra, miért halt meg Marilyn Monroe vagy Kurt Cobain. A művet tizennyolc éves kor alatt semmiképp sem ajánlanák – kritikusunk még fölötte se.
Felföldi József szerint a végjátékban a NER levetett minden álcát, és már simán csak lop.