Céges bankkártyák – Hogyan osszunk?
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
A globális edzőcipőpiacon százalékokban mérhető szegmens azoké a specialistáké, akik a korlátozott számban gyártott, ritka lábbeliket adják-veszik. A masszívan, évi 1 milliárd dollárt generáló másodlagos piacon továbbra is Jordan a király.
A tornacipők-edzőcipők éves kereskedelmi forgalma 55 milliárd dollár – írja a Business Insider, hozzátéve, hogy a másodlagos piacon viszont évente 1 milliárd dollárt fizetnek azok a vevők, akik ritka és limitált darabszámban készített cipőkre vágynak. Amerikában leginkább a régi Nike, és főleg: a legendásan jó kosaras és üzletember Michael Jordan saját márkája megy. Egy-egy kurrensebb csukáért az ún. "sneakerheads" vevők hajlandóak nemcsak sorba állni, de órákig várakozni is, csak hogy (akár) több tízezer dollárt is fizessenek azért, hogy a kezeik közé kaphassák az áhított pár cipőt.
A gazdasági portál videókörképet forgatott a jelenségről. Íme:
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
A nagyvállalatoknak ez év végétől, a kis- és középvállalkozásoknak 2026 júliusától kell eleget tenniük az előírásoknak.
Mit tartalmaz az ajánlás? Mely cégekre vonatkozik? Hogyan védi a vállalkozásokat?
Az egészséges csapatműködés és az eredményesség szempontjából kulcskérdés, hogyan kezeli a cégvezető a konfliktusokat.
Az amerikai titkosszolgálat több helyszínt is felmért a találkozó lehetséges helyszíneként.
Egy biztonsági őr nekihajtott a kocsijának Hatvanpusztán, de az őr autója borult fel.