szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Több mint száz fogyasztót érintett a tunéziai eset: sokan csak késéssel tudtak hazajönni, többen pedig még a külföldi repülőtéren vesztegelnek. A Fogyasztóvédelmi Egyesületek Országos Szövetsége felvállalja a magyar fogyasztók ügyét, akiknek akár kártérítés és díjengedmény is járhat – írta nyilatkozatában a FEOSZ, amely a feosz@feosz.hu e-mail címen várja a fogyasztói bejelentéseket.

A FEOSZ azt javasolja a fogyasztóknak, hogy amint arra módjuk van, minél előbb nyújtsák be egyénileg is kárigényüket és jelezzék azt közvetlenül, de mindenképp írásban a Kartago Tours Zrt-nél. Ezzel együtt fontos megőrizni és megküldeni minden olyan papírt, dokumentumot (számlát, nyugtát), amely igazolja, hogy költségeik merültek fel.

A Szövetség arra kéri a károsultakat, hogy akik érintettek a káresettel, jelezzék fogyasztóvédelmi problémájukat a feosz@feosz.hu e-mail címen. „Felvállaljuk a fogyasztók ügyét és felvesszük a kapcsolatot a Kartago Tours Zrt-vel a fogyasztók érdekében. Ez alapján akár a későbbiekben a vállalkozás bíróság előtti perlése és közérdekű keresetindítás is elképzelhető” ­– áll a közleményben.  

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!