Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Szeptembertől nem adják ki a 2015-ben indított lapot.
Megszűnik a 4 évvel ezelőtt elindított ripostos Hello! című magazin – írja a Media1.hu.
Az oldal beszámolója szerint a Közép-európai Sajtó és Média Alapítvány alá tartozó Ripost Media Kft. levelet küldött az előfizetőinek, amely szerint a magazin kiadását idén szeptembertől "felfüggesztik", a levél "a Mediaworks Hungary Zrt.-vel kidolgozott együttműködés" alapján a Mediaworks lapjait ajánlja fel a Hello! előfizetőinek.
A levél a szintén a KESMA alá tartozó, illetve a KESMA cégei felett uralmi joggal rendelkező Mediaworks termékeit, a Diéta és fitnesz, a Hot!, a Lakáskultúra és a Manager magazin című termékeket ajánlja fel, az előfizetőknek pedig nyilatkozniuk kell, hogy melyik lapra tartanak igényt a Hello! helyett. Aki nem kéri egyiket sem, azok visszakérhetik az előfizetésükből hátralévő pénzüket.
A Hello! magazint 2015-ben indította Ómolnár Miklós, aki egyébként olyan termékeknek is a nagyfőnöke mint a Ripost, de ő felügyeli idén év eleje óta a Bors és a Lokál működését is. A lap eredetileg egy spanyol termék, az ¡HOLA! alapján jött létre.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az orosz és az amerikai elnök várhatóan a jövő héten tárgyal egymással.
Németh Balázs Fidesz frakció szóvivő új műsora első hetén nagyon magas nézettséget ért el, azonban úgy tűnik, csak azért, mert fizettek érte.
A magyar gazdaságban is az autóipar volt a legfőbb vesztese a tavalyi évnek.