A Burger King új reklámját nehogy evés közben nézze meg

A Burger King új hirdetésében egy undorító szendviccsel üzennek a konkurenciának.

  • hvg.hu hvg.hu
A Burger King új reklámját nehogy evés közben nézze meg

Romlott, penészes hamburgerről szól az amerikai gyorsétterem, a Burger King új reklámja, amit ezért nem javaslunk evés közben megnézni.

A videó azt üzeni, hogy az étteremlánc sok száz amerikai üzletében ma már ízfokozó és tartósítószer nélkül készül a Whopper, ami így minden más normális élelmiszerhez hasonlóan romlik meg.

A kampányt egy internetes jelenség szülte: a megvásárolt (főleg Mekis) szendvicsekről sokan videót készítenek, hogy bemutassák, ezek a termékek hosszú napok múltán sem színeződnek el, mert annyi káros dolog van belőlük. Erre reflektál tehát a cég az új reklámjával.

A lánc egyébként azt tervezi, hogy 2020 végére minden amerikai étterméből száműzi a felesleges hozzávalókat. A vállalat szerint az átállással termékeik több mint 90 százaléka mentes lesz a mesterséges anyagoktól. Ilyen kampányban persze nem csak a Burger King vesz részt, hiszen rengeteg más lánc próbálkozik ilyesmivel.

(A Washington Post nyomán)

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

Nem félünk eléggé

Az elmúlt években drámaian nőtt a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. A hazai cégek – különösen a kis- és középvállalkozások – kockázatérzékelése és felkészültsége azonban érdemben elmarad a helyzet által indokolt mértéktől.

Mandalórik, ragadozók, mutánsok, kalózok – több tízmilliárd dolláros iparág a cosplay, és messze még a csúcs

Mandalórik, ragadozók, mutánsok, kalózok – több tízmilliárd dolláros iparág a cosplay, és messze még a csúcs

Továbbra is tömegeket vonz Budapesten is, hogy belebújjanak kedvenc mesefigurájuk bőrébe, és egy-egy napra elszórakoztassák egymást a hasonszőrűekkel. A budapesti Comic Conon jártunk, ahol sorjáztak a lelkes kezek által készített páncélok és jelmezek, felbukkant az összes várható figura, összességében mégis a kalózok hagyták a legmélyebb nyomot. Olyan terepet jártunk be, amely minden érintett megelégedésére rohamosan fejlődik.