Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Július 27-én az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió átfogó vámegyezményben állapodtak meg.
A Burger King új hirdetésében egy undorító szendviccsel üzennek a konkurenciának.
Romlott, penészes hamburgerről szól az amerikai gyorsétterem, a Burger King új reklámja, amit ezért nem javaslunk evés közben megnézni.
A videó azt üzeni, hogy az étteremlánc sok száz amerikai üzletében ma már ízfokozó és tartósítószer nélkül készül a Whopper, ami így minden más normális élelmiszerhez hasonlóan romlik meg.
A kampányt egy internetes jelenség szülte: a megvásárolt (főleg Mekis) szendvicsekről sokan videót készítenek, hogy bemutassák, ezek a termékek hosszú napok múltán sem színeződnek el, mert annyi káros dolog van belőlük. Erre reflektál tehát a cég az új reklámjával.
A lánc egyébként azt tervezi, hogy 2020 végére minden amerikai étterméből száműzi a felesleges hozzávalókat. A vállalat szerint az átállással termékeik több mint 90 százaléka mentes lesz a mesterséges anyagoktól. Ilyen kampányban persze nem csak a Burger King vesz részt, hiszen rengeteg más lánc próbálkozik ilyesmivel.
(A Washington Post nyomán)
Július 27-én az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió átfogó vámegyezményben állapodtak meg.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
A kiberbiztonsági követelmények teljesítése érdekében további fél év felkészülési időt kaptak az érintett szervezetek.
Adózási és adatszolgáltatási kötelezettségek 2025. július 30. és 2025. augusztus 31. között.
A tízes toplistán a nyolcadik helyre került a kamcsatkai földrengés, mégsem voltak halálos áldozatok. Ez hogyan lehetséges? Cikkünkben igyekszünk válaszokat találni. Felidézzük azt a 2004-es katasztrófát is, amikor a világ egy életre megtanulta, mi az a cunami.
Ha sikerül a kormányváltás, más törvényre is hasonló sors vár.
A kormányközeli lap a közvélemény-kutató megfutamodásáról írt, aki szerint erről szó sincs.
Új műsorvezetőket kap a Kalandra fal!