szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Aki nem a pénz visszatérítését kéri, az a viteldíja 120 százalékát levásárolhatja 2022-ig – jelezte a Wizz Air, miután a járvány miatt törölte a Budapest–Oslo útjait.

A Wizz Air március 16. és április 3. között minden Budapest és Oslo közötti járatát törölte, miután a norvég hatóságok új intézkedéseket vezettek be a koronavírus-járvány terjedésének megfékezésére – jelentette be a cég.

A légitársaság az érintett járatokra foglalással rendelkező utasokat a lehető legkorábbi időpontban automatikusan tájékoztatja a törlésekről, ha a jegyüket a wizzair.com honlapon vagy a légitársaság mobilalkalmazásában vásárolták meg.

Az érintett utasok Wizz számlájára automatikusan jóváírják a viteldíj összegének 120 százalékát. Ezt az összeget 24 hónapon belül használhatják fel a Wizz Air termékeinek és szolgáltatásainak megvásárlására.

Az utasok kérhetik a viteldíj visszatérítését is, ez azonban hosszabb időt vesz igénybe. A bankszámlára vagy bankkártyára való visszautalás lépéseiről külön e-mailben küld tájékoztatást a légitársaság. Aki ezt az opciót választja, az az eredeti viteldíj 100 százalékát kapja vissza.

Azokat az utasokat, akik utazási irodán vagy online utazási irodán keresztül vásárolták a jegyüket, arra kéri a légitársaság, hogy lépjenek kapcsolatba azzal az utazási irodával, ahol a jegyüket megvásárolták, ott tudnak tájékozódni a lehetőségeikről.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!